donderdag 22 maart 2018

Easter bunnies.

Veel mensen verheugen zich op Pasen, zij het om geloofsreden of gewoon als aankondiging van de LENTE is in aantocht!
De temperaturen gaan om hoog, nieuw leven komt op de wereld en alles begint weer groen te worden buiten, de "Winter"  is voorbij!


Zo ook met de kaart die ik gemaakte, ik heb een zacht gele basiskaart van 15 x 15 cm gebruikt en daarop heb is een zandkleurig design papier geplakt, een bloemen stans met daarbij 5 kleine haasjes.  Want die mogen niet ontbreken op een paaskaart ze staan symbool voor vruchtbaarheid.
Op een WaterArt papier heb ik de sneeuwklokjes gestempeld en in gekleurd met waterverf, als laatste de vlinder gestempeld en ingekleurd.




=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Gele basis kaart || zandkleurig design papier || Wit parelmoer papier

* Stempels/ Stamps *
Memory box 99105 baby bunnies || Craft Sensation || cutting & stamp die set feb. 2018 
Craft Sensation || cutting & stamp die set juli 2017

* Snijmallen/ Dies
Precious Marieke || Fleur de lis Flowery PM 10059 || Alie express ronde snijmal

* Inkt / Ink*
Memento tuxedo black || ME 900 || Action || waterverf

 *Overig/Rest*
Foam tape || Lijm || dubbelzijdige tape || We R Memory Keepers stempel hulp|| Penseel

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Mooi lentekaartje ,mooi ingekleurd die sneeuwklokjes, leuke haasjes erbij en af is je kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, Martha alvast een goede week en een fijn Paasfeest gewenst. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stempel heb ik ook, maar nog mooie gebruikt.
    Toch maar ee n opzoeken, want ik vind dit kaartje echt zó leuk.
    Echt Lente, zo met die haasjes er bij .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, hij is ook erg leuk, en je kunt hem ook leuk gebruiken als tag aan een zak vol met sneeuwklokken als cadeau. En de konijntjes ik werd op slag verliefd op die cuties. Ook voor jou fijne Paasdagen.

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===