donderdag 29 maart 2018

Dank je!

Al gauw word er gezegd bedankt voor alles, en zo hoort het ook op zijn tijd hoort daar ook een bloemetje, een doosje merci of gewoon een kaart zo vanuit je hart juist voor die ander om te zeggen ik waardeer het  ontzettend wat je voor mij doet.   



Een bedank kaartje sturen, kleine moeite groot plezier! zowel voor de maker als de ontvanger, we zouden het eens vaker moeten doen gewoon zomaar omdat het kan!!!!



Beschrijving van de kaart:

De maat van deze kaart is 11.5 x 17 cm zwarte linnen structuur de boven en onderzijde heb ik een eikenblad rand embossing folder gebruikt van Sizzix.
Het tussen blaadje 10.5 x 11 cm  is met 2 kleuren inkt bewerkt om het wat meer overeen te laten komen met de kleuren van de servet die ik gebruikt heb voor het label. Van de servet heb ik de bovenste laag gebruikt en deze op een apart stukje karton vast gestreken met huishoudfolie.
Een servet bevestigen op karton. Zie onderstaand filmpje.

https://youtu.be/rBbpmZxvviA





Ik weet al aan wie ik dit ga schenken met een mooie fles rode wijn erbij.







=== LIJST VAN PRODUCTEN ===
Neem eens een kijkje in de webwinkel.

* Papier *
streepjes papier||zwart linnenkarton

* Snijmallen *
Joy Crafts Bedankt 6002/0299 

*Pigment ink*
Stpad 01 geel en bruin

* Embossing *
Sizzix Tim Holtz Thankful backgrounds & border sets. Item 65466

* Overig *
Foam||Koortje||Servet||Huishoudfolie|| strijkijzer||Bakpapier

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Mooi kaartje echt voor een man denk ik zo?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, dank je ja echt wel voor een man hihi.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  2. Leuk bedankkaartje Anita...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===