donderdag 15 maart 2018

Met Pasen een bloemstuk en een eitje in een doosje.

Pasen het begin van de eerste tekeningen van het voorjaar!!!! het narcisje en al die voorjaarsbloemen die gaan bloeien en je weet de "lente"gaat komen! 
Als eerste heb ik mijn dienblad omgetoverd naar een Paasstuk wit-geel-en groen alles wat je maar aan de lente doet denken. 


Dit dienblad veranderd het hele jaar door met de seizoenen en de feestdagen mee. Ik kijk in mijn glazenkast wat er zoal staat een potje , een kandelaar enz,  ik haal mijn doos met Paasspullen van zolder en dan begint het opbouwen. Een potje met narcissen met daaromheen een leuke paas servet en binnen no time is je stuk Paasstuk klaar.




Natuurlijk hoort daar ook een doosje bij met gevulde chocolade eitjes, dit doosje is niet zo groot 5 x 5 cm, ideaal om bij het Paasontbijt neer te zetten.



Nadat alles getekend en uitgeknipt was heb ik uit design papier de vierkantjes gestanst en deze op elk vierkantje van de doos geplakt met een ovaaltje een eitje uit gestanst op 1 vierkant vlak en er mica achter geplakt. Met wat reepjes heb ik de krullen boven op het doosje gemaakt. aan de voorkant van het doosje hoe kan het ook anders een haasje geplakt wat die brengt de eitjes.......


Op het stippel lijntje doe je rillen.



=== LIJST VAN PRODUCTEN ===
In de webwinkel vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 

* Papier *
Design papier eitjes || wit karton

* Snijmallen *
Joy craft Lin&Lene Design ||1201/0058 || Ali express ovaaltjes

* Overig *
Lijm || Foam || Lintje

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Leuk en sfeervol en nog een leuk doosje erbij ook,
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, dankjewel, ook in de avond ziet het er gezellig uit dan zijn de kleine lampjes aan in het dienblad. Nu wachten op Passen voor de chocolade eitjes. Liefs,Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===