dinsdag 20 maart 2018

paashaas

Pasen, als kind was het altijd geweldig om de paaseitjes te zoeken die de paashaas heeft verstopt. Samen met je mandje opstap om alles te vinden en daarna heerlijk te genieten. Dit was de inspiratie van mijn kaart.


Ik ben begonnen met een kaart dubbel te vouwen en daarop heb ik een gestanste cirkel van Triggered Emotions  geplakt.
Daarop heb ik een ovale cirkel geplakt en heb ik een mandje gevlochten van stroken papier. Dit doe je door een strook horizontaal neer te leggen en dan verticaal een strook boven onder etc te plakken, dan doe je de volgende horizontale strook er tussen vlechten mar dan precies tegen over gesteld dus onder boven etc. en zo herhaal je dit tot je de juiste grote heb gevonden. Je hebt deze techniek vast in je jeugd al eens gebruikt.

Als je het matje klaar hebt plak je de zijkanten vast op papier en doe je boven in wat mos. Ik heb via AliExpress een stans van de paashaas besteld en deze aan de zijkant geplakt.

Ging jij vroeger ook paaseitjes zoeken, of hadden jullie een andere vaste traditie? 





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 


* Papier/ Paper *
a5-papier, strookjes papier

* Stempels/ Stamps *

* Snijmallen/ Dies*
Aliexspress, paashaas || Basic Embossing Die Cut Stencil Nr.82 || Triggered Emotions,2560377 Scallops & flower circle

* Inkt / Ink*

* Overig / Rest * 
mos ||Tacky lijm|| kleine paaseitjes



2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karen,
    Wat een schattig paaskaartje heb je gemaakt,
    Wij kregen met Pasen altijd van de opa's en oma's chocolade eitjes in een mandje en geel vond ik altijd zo mooi op Pasen en het paasfeest op zich en naar de kerk gaan was met Pasen een feest
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo martha pasen is een leuk thema.en ook wij gingen naar oma en eitjes zoeken.bedankt weer

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===