zaterdag 17 maart 2018

Review van de Craft Sensation stempels serie maart 2018

Ik zag 1 setje op een Facebook site en vond hem wel grappig de andere zijn leuk, niet spectaculair zoals sommig vorige setjes maar leuk genoeg om aan te kopen. Eigenlijk zit ik te wachten op........ wat meer teksten voor dopen, huwelijk , communie, overlijden, humor eten en drinken enz.....wie weet komt dat nog.  
Normaal heb ik wel een naam voor de  6 setjes van Craft Sensation,  alleen nu valt me niets te binnen dus krijgen ze allemaal een naam per setje.



Natuurlijk hebben we allemaal onze voorkeuren van een stempel setje, de ene vind dit goed en de andere weer iets anders. Wat ik probeer is een eerlijk review te geven over een product dat ik in de winkel koopt en wat ik er persoonlijk van vind. Per stempel heb ik een Note erbij geschreven wat ik van elk setje vind. 


De cactussen




  • 5.7 x 5.7 cm cactus met tekst 
  • 4.4 x 2.5 cm cactus in pot
  • 4.5 x 3.0 cm cactussen 2 in een potje
  • 2.0 x 5.7 cm cactussen 4 in potjes
  • 2.3 x 2.2 cm happy fiesta
  • 2.4 x 1.5 cm cactus kleine in pot 
  • 3.5 x  8.8 cm cactussen op een rij
Note: Zoals je kunt zien zit er in mijn setje een productie foutje er mist een stukje uit het potje. Ook heb ik verschillende keren moeten be-inkten, gelukkig heb ik een stempel hulp dat maakt, dat je iedere keer precies op de zelfde plek stempelt. Maakt wel dat de tekst in de cactussen niet zo mooi is.

Vanmorgen nog 1 setje gekocht en ook deze cactus heeft een foutje erin zitten niet zo erg als de eerste maar toch.



Wat ik jammer vind is dat er geen tentje of een Mexicaanse heer en dame in dit setje zit,  dat had ik nu erg leuk gevonden! maakte het net af. 
Je kunt natuurlijk wel zelf een tentje er bij maken van eerder stempel setjes pijlen zou je als tentpalen kunnen gebruiken. Bovenstaand tentje heb ik gemaakt van een setje uit 2016, en de pijlen zijn uit het hand-lettering setje. De chevron is ook weer uit een ander setje. Allen van Craft Sensation!


Enjoy the little things




  • 7.1 x 4.1 cm bloemrand 
  • 1.4 x 1.4 cm kleinekrul
  • 2.6 x 1.6 cm bloemkrul
  • 4.3 x 4.3  cm bloemtros 
  • 2.7 x 1.7 bloem krans met tekst
  • 2.4 x 1.5 cm bloemhoek 
  • 5.0 x 8.0 cm bloemkrul

Note: hier had ik graag nog wat meer tekst bij gezien b.v flowers just for you


For you Poesjes


  • 6.7 x 8.3 cm  2 poesjes 
  • 0.6 x 2.0 cm for you
  • 3.0 x 3.5 cm  vogeltje 
  • 2.1 x 2.2 cm bal 
  • 4.9 x 6.1 cm Happy poesje 
  • Note: de 2 poesje kijken wat droevig wellicht voor een beterschap kaartje of sterkte kaartje.


Jarige uiltje


  • 7.3 x 7.9 cm  uiltje met feesthoed hoed een sterren
  • 1.8 x 1.9 cm bloempjes 3stuks
  • 4.7 x 2.2 cm uiltje en 2 hartjes ballon
  • 0.8 x 4.0 cm happy Birthday!!!
  • 1.7 x 1.5 cm  uiltje ukkie
  • 5.4 x 4.9 cm Mama uil
Note: Een stoere papa uil zou hier heel leuk bij geweest zijn.





Geboorte beertjes
  • 1.0 x 2.6 cm schoentjes
  • 2.4 x 1.0 cm flesje
  • 1.3 x 0.8 cm hartjes 3
  • 5.9 x 8.4 cm  beertjes tweeling
  • 5.9 x 4.0 cm  beer meisje
  • 1.4 x 3.5 cm its a girl
  • 1.8 x 3.5 cm  its a boy
  • 5.1 x 3.6 cm  beer jongen
  • Note: voor deze stempels zou het leuker geweest zijn als beertjes wat vrolijker keken.




Valentijn


  • 3.3 x 4.9 cm hart
  • 4.5 x 4.2 cm love 
  • 2.1 x 1.8 cm hartjes 3 stuks 
  • 0.7 x 0.7 cm  streepjes hart
  • 0.7 x 0.7 cm  stippeltjes hart
  • 1.6 x 1.5 cm hart met pijlen
  • 5.7 x 4.0 cm bloem hartjes
  • 5.0 x 6.8 cm tekst hart
  • 2.03 x 4.8 cm dubbel hart met pijlen
Note: leuk setje met gewone en sierlijk letters en het woord love vind ik grappig.




Alle andere setjes stempelen mooi af. Helaas lieten mijn vingers mij vandaag in de steek, het zijn kleine simpele voorbeeldjes geworden om jullie een indruk te geven van hoe ze afstempelen.















6 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke voorbeelden gemaakt met deze leuke stempels Anita. Voor die prijs hebben ze weer een heel groot "die wil ik wel gehalte" hihi. Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda, Dankjewel voor je berichtje. Jij ook een heel mooi weekend. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze weer GEWELDIG!!
    Ik hoop dat ik ze binnenkort hier kan kopen.
    De uiltjes en de poesjes en de love serie.....wauw😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Anita,
    Leuk dat je deelt met ons, zijn ook mooie stempeltje s, maar voorlopig doe ik niet mee, ik sta op "nietkopenstand"!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi, Martha je weet ik deel graag met jullie. Bedankt voor je berichtje. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===