woensdag 28 maart 2018

Thank you

We hebben allemaal wel een keer iemand die we willen bedanken om wat voor reden dan ook. En hoe leuk is het dan om een leuke kaart te ontvangen waar je bedankt wordt.


Ik heb dit keer een langwerpige kaart gemaakt maar het maakt natuurlijk niet uit welke maat je gebruikt.
In mijn rommel bak had ik nog van dat soort gaas liggen dat ik ooit gekocht had bij de action. Dit was een mooi moment om het te gebruiken.


Ik heb een leuke stempel (merkloos) gebruikt en deze in gekleurd. Dit kan met alles natuurlijk. Gewoon gebruiken wat je in huis hebt of waar je het lekkerst mee kleurt. Deze heb ik uitgeknipt met een klein wit randje erom heen.
Aan de achter een stukje foam geplakt.Verder gebruik je lekker een stempel die je in je bezit hebt.
Bijvoorbeeld: bedankt, dankje, thanks of thank you. En klaar ben je.



Dus een lekker simpel maar toch een dankbaar gebaar kaartje.







=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
wit cardstock

* Stempels/ Stamps *
merkloos


4 opmerkingen:

  1. Hoi hooi Daniëlle
    Mijn idee, erst gebruiken wat je nog op voorraad hebt, en het resultaat is dan vaak helmaal uniek, net als dit mooi gemaakte kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief en bedankt. Je hebt gelijk maar ja soms zie je leuke dingen en hahhaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dankje Carina. Vond ik eigenlijk ook wel. Lekker rustig en simpel

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===