woensdag 21 maart 2018

Vrolijk pasen!

En ja hoor, weer een paaskaart maar ja wat doe je als je geen paasstempels, paasmallen enz hebt?
Net als mijn vorige kaartje moest ik natuurlijk weer creatief te werk gaan. En betere hulp dan Pinterest heb je dan niet vind ik.





Ik heb een wit kaartje genomen. Daar heb ik 6 gele ijsstokjes opgeplakt. Deze wel van te voren een stukje ingekort. Om iets te verzinnen boven op het hoofd, heb ik de middelste 2 stokjes iets hoger vast geplakt.
Ik heb een ei uitgeknipt zoals jullie kunnen zien op de foto.


Deze beplakt met washitape die ik al een tijdje in mijn bezit heb.
Ook had ik al een tijdje in mijn laatje deze oogjes. Ooit gekocht bij de Wibra geloof ik.
Van een stukje oranje papier het snaveltje geknipt.
Simpel snel en klaar is keessie...uhhh Danielle hahahah.

Wat vinden jullie?  Ik vind het beetje gewoon maar ja ik weet dat ik soms de lat hoog kan leggen.




=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.



* Papier/ Paper *
Wit || Oranje || Zacht gele cardstock 

* Overig / Rest *
Action || Washitape || Gekleurde ijsstokjes
Wibra || Wiebeloogjes



2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daniëlle
    Heel leuk opgelost en creatief ik vind het een vrolijk paaskaartje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===