vrijdag 2 maart 2018

Vrouwendag!!

Vandaag val ik nog even in voor Sandie, ze is samen met Karen nog druk bezig voor het Vrouwendag event in Ridderkerk. En ik kan jullie vertellen ze hebben zulke leuke items gemaakt!! Het beloofd een schitterende dag te worden.



Voor deze kaart heb ik een ovaaltje uitgestanst uit watercolours aquarel papier, deze is gestempeld met een dansende dame, daarna is ze met aquarelkleurpotloden ingekleurd. De blauwe kaart heeft een super glanzende kleur, laat ik nu net geen passende kleur hebben voor de 2 ringen, dan even kijken bij mijn kerstkaart van afgelopen jaar en ja wel ik had het toch goed onthouden daar was de juiste kleur.




Ik wens jullie een schitterende Vrouwendag toe!!!






=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Blauw parelmoer papier || Waterart papier 30 sheets A5 || restje kerstkaart 

* Stempels/ Stamps *
 Aliexspress || dansende vrouw

* Snijmallen/ Dies
Boekenvoordeel  || setje ovalen || Aliexspress || rondje 

* Inkt / Ink*
Memento Tuxedo Black || ME- 900 

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Action || Watercolours pencils

 *Overig/Rest*
Dun penseel || rode dubbelzijdige tape 




4 opmerkingen:

  1. Mooi van eenvoud!!!!
    Heel erg Mooi, alles past precies zoals het is.
    En die afbeelding, die blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, hij blijft vrolijk de dansende vrouw en de tekst tja die spreekt voor zich zelf.

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Supermooi kaartje, ik heb de stempel pas gekregen van mijn man vanuit China!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Martha, en nu maar lekker de stempels gaan uitproberen ben benieuwd wat jij ermee gaat maken. Liefs Anita

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===