dinsdag 3 april 2018

Eierdopjes

In de week van onze vrije keuze dacht ik weer even iets anders te plaatsen. Altijd als wij eitjes willen eten zijn de eierdopjes zoek, daarom had ik besloten om voor Pasen zelf eierdopjes te maken.



Ik ben begonnen met het mixen van gips en deze in de mallen te gieten, zorg ervoor dat echt alle belletjes eruit zijn anders heb je de kans dat je onderin gaatjes krijgt. Luchtbellen verwijder je door op de mal te tikken met je vinger je ziet dan vanzelf belletjes verdwijnen.

Ik heb ervoor gekozen om ze een week goed uit te laten harden voor ik ze ging verven zodat ik zeker wist dat het goed uitgehard was.
Hierna met verf van de Action beschilderd, ik heb Van Bleiswijck Holland Acrylic verf gebruikt in de kleuren bruin, geel, vermilion en wit.
Je kunt natuurlijk elke kleur gebruiken of mengen naar wat je zelf leuk vindt!
Daarna heb ik nog een laag vernis aangebracht






Hebben jullie fijne Paasdagen gehad?





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 


* Papier/ Paper *

* Stempels/ Stamps *

* Snijmallen/ Dies*

* Inkt / Ink*

* Overig / Rest * 
Van bleiswijck Holland Acrylic || Bruin 48065 || Geel 48006
Vermilion 4801 || Wit 48081 || Home Deco || Vernis ultra mat 4502 ||
Hobby Time || Eierdopje 9794.50 || Gips






4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee zeg.
    Heb je daar speciale mallen Voor?
    Zal vast heel erg gezellig staan op tafel, zeker tijdens Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne ik heb de mal van Hobby Time eierdopjes met artikelnummer 9794.50 gebruikt. Deze bestaat uit een konijn een kuiken, kip en Haan. Deze is het:
      https://www.dekwast.nl/artikel/gietvorm-eierdop-9794-50

      Het staat zeker gezellig, heb je fijne paasdagen gehad?

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Karen,
    Dat ziet er paasgezellig uit!
    Leuk gemaakt!
    Wij hebben gewerkt maar dat was ook fijn!
    Vandaag en morgen ben ik vrij
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo martha ik ben vandsag ook vrij.heerlijk.en pasen was ook gezellig zo.liefs karen

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===