donderdag 26 april 2018

Thema: Music makes life beautiful!!!

Muziek! zomaar voor te ontspannen of heerlijk bij los te gaan, zelf ben ik meer van de jaren 60-70 en  van de Tamla Motown sound, alhoewel ik op zijn tijd klassieke muziek erg mooi vind en daar enorm van kan genieten.




Een rode basiskaart genomen daar een rechthoek uit gestanst met daar achter een stempel afdruk van een viool en een muziek sleutel. Aan de bovenzijde een muziekbalk met tekst gestempeld.

Voor de Happy  Birthday heb ik een Ferrero Rocher wikkel genomen en deze op een witte cardstock geplakt met dubbelzijdige tape daarna deze uit gestanst geeft een leuk effect.
De binnenzijde van de kaart is afgewerkt met rode cardstock om de witte achtergrond kaart onzichtbaar te maken, ik heb wel een wit tussen vel geplakt om je verjaardagswens op te schrijven.



Gebruiken jullie wel eens ongewone items voor je kaarten!!






=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
 Cardstock || rood  en wit 

* Stempels/ Stamps *
Craft Sensation || setje november 2015 || Joy Crafts || music 6410/0068

* Snijmallen/ Dies
Alie express || Rechthoek || Happy Birthday

* Inkt / Ink*
Memento || tuxedo black ME-900

 *Overig/Rest*
Lijm ||1 Ferrero rocher bonbon || Dubbelzijdijdige tape || Foam tape

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Leuke muziekkaart heb je gemaakt!
    Tja daar vraag je me wat, wat is ongewoon?! Ik kijk meestal naar de persoon en stem de kaart daar op af!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, Zo leuk is dat zo`n persoonlijke kaart! Fijn weekend alvast, liefs...

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===