donderdag 31 mei 2018

Bewerk een fles!!!

De opdracht voor deze week was, maak een oud - nieuw - gebruikt flesje mooi, ik heb al veel gedaan maar dit nog niet, het was zo leuk om te doen dat ik er nog meer ga maken. Maar dit flesje was bestemd voor mijn nicht. 💓 




Het tweede flesje deze is bewerkt met een servet.

Voor het kleinste flesje heb ik een sojaflesje gebruik, het is eerst eens door de vaatwasser gegaan om het goed schoon te krijgen. 

Er zijn 4 lagen Gesso ( primer)  in dunne lagen opgezet met een sponsje, gewoon zo`n sponsje voor de afwas aan ene kant geel, en aan andere kant groen voor te schuren. Deze groene kant die heb ik er af gesneden en 1 x door de midden geknipt dat werkt makkelijker en je krijgt een mooi effect. Na elke laag kun je het sponsje uitwassen met water en is het weer klaar voor gebruik.
Als laatste 2 lagen roomwitte acryl verf er opgezet ook dit is met een sponsje gedaan.

Aan de boven zijde heb ik een randje parels geplakt en omwikkeld met touw in een off white kleur en er nog een love bedeltje aangehangen.
In het midden een gehaakte vlinder geplakt en onderkant afgewerkt met een parelrand.

YouTube inspiratie:




Hebben jullie wel eens een fles bewerkt, laat het ons zien op Creatieve hobby tips 





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


 *Overig/Rest*
 Action - Van Bleijswijck Gesso
Acryl verf roomwit  
Fles 
Touw 
Bedeltje
Parels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===