dinsdag 1 mei 2018

Thema: Moederdag

Moederdag een dag dat alle moeders leuke en mooie dingen krijgen van hun kinderen.
Nu mijn kinderen wat ouder zijn is het traditie geworden om op deze dag een lekkere taart te maken, en wat is nu leuker dan dit ter inspiratie te gebruiken voor mijn kaart.




Om te beginnen heb ik twee afdrukken gemaakt met de stans van Crealies: Create A Box stans/die no. 5 artikel nummer CCAB05. Deze heb ik gevouwen en op de bovenkant een bloemetje en een hartje geplakt.

De zijkanten heb ik versierd  met papier en washi tape. Eenvoudig maar toch heel leuk om te maken.





Als je meerdere puntjes maakt kun je een echte taart maken, je kunt er bijvoorbeeld geld erin stoppen en cadeau geven.


Hebben jullie ook tradities met Moederdag? Laat het me weten in een reactie.






=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.



* Papier/ Paper *
Karton || Linnen roze

* Stempels/ Stamps *

* Snijmallen/ Dies*
Crealies || CCAB05 || AliExpress || Hartje

* Inkt / Ink*

* Embossing *

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *

*Overig/Rest*
Washi tape || tacky lijm


4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karen,
    Leuk kadotaartpuntje heb je gemaakt, ik heb erge na ook nog een patroontje liggen altijd le uk om te maken en kado te geven!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve martha dank je wel.deze week niet op mijn best met een longontsteking maar is toch nog gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke verpakking om iets in te stoppen! Leuk idee hoor.
    Wij hebben niet echt een traditie....wel probeer ik elk jaar iets te maken, voor zowel mijn moeder als schoon moeder. Ook nu ik 48 ben blijft het leuk om niet iets te kopen maar juist met veel zorg iets te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===