dinsdag 8 mei 2018

Thema: Pinksteren

Deze week hebben we als thema Pinksteren, het wordt prachtig weer hebben ze voorspeld en daarop heb ik mijn kaartje geïnspireerd. Als we buiten zitten genieten we van de bloemen en horen we de kikkers op de achtergrond heerlijk ontspannen.



Ik ben begonnen met een basis kaart en hierop heb ik een correspondentie kaart gedaan welke ik eerst heb bestempeld met verschillende kleuren inkt.
Hierop heb ik wat bloemen gestempeld en twee kikkers ingekleurd en erop geplakt.
Links boven heb ik wat parels geplakt. Hierna heb ik twee bloemen en een cirkel op elkaar geplakt en hier nog wat bloemetjes opgeplakt.
Aan de achterkant van de bloem heb ik een strookje papier gedaan en deze heb ik ook aan de achterkant van de basis kaart gedaan zodat dit kan bewegen. Verrassing er is nog een kikker verscholen achter de bloem!



Genieten jullie ook zo van het mooie weer of storen jullie juist aan de kwakende kikkers in de sloot?






=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Witte basis kaart || Hema || correspondentiekaart extra dik 14.040.23 || Craft Sensations 2561472

* Stempels/ Stamps *
Craft sensations || CR0360/18A set januari 2018 ||
Stampendous || SSC1269 Kikker 


* Snijmallen/ Dies*
Craft Sensation || 2560377 set maart 2018

* Inkt / Ink*
Distress oxide inkt || Peeled paint TDO56119 || Salty ocean TDO 56171||
abandoned Coral TDO 55778 || vintage photo TDO 56317 ||
Wild home TDO56348 || Twisted Citron TDO 56294 ||
Stazon || olive green S2-51

* Embossing *

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *

*Overig/Rest*
Losse bloemen || Pareltjes Disney 61400614 2567623 





3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karen
    wat een leuk origineel kaartje heb je gemaakt
    Leuk bedacht met dat bewegende bloempje en verstopte kikkertje,
    Toevallig hebben mijn man en ik vanmorgen tijdens het wandelen staan luisteren naar een kikkerconcert, wij verwonderden ons en wij storen er ons juist niet aan, heel mooi zelfs!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo martha eerst woonde ik aan het water heerlijk die kikkers. Waar ik nu woon hoor ik ze niet.groetjes karen

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===