donderdag 24 mei 2018

Vrije keuze: Friends forever No matter what happens

 "Friends forever no matter what happens"

Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die mij zeer aan het 💓 ligt


Een kaartje maken voor iemand die je dierbaar is soms makkelijk en soms ook o zo moeilijk het ligt aan voor welke gelegenheid het gemaakt word. 




Voor de paarse bloemen heb ik vellum genomen die ik met een marker heb gekleurd daarna uit gestanst.
Het vaasje is uit wit linnen cardstock gesneden en bestempeld met paarse inkt. Het design papier  is op een roomwitte basiskaart bevestigd, daarna de tag op het vaasje vastgeplakt, het vaasje heb ik omwikkeld met een paars lintje, de bloemen er in geschoven en vast geplakt.





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Cardstock || Paars || Wit || Design papier

* Stempels/ Stamps *
Joy! Crafts ||  Banners 6410/0338 || Friends are a gift

* Snijmallen/ Dies
Aliexspress || Vaasjes || Craft Sensation || setje Juli 2017

* Inkt / Ink*
Versa magic || Spring pansy GD-000-035

 *Overig/Rest*
Lint || Foam || Vellum 

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Leuke kaart en de bloemen van vellum vind ik supermooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, vellum leent zich hier zo goed voor. bedankt voor de reactie. Liefs en een fijn weekend.

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===