vrijdag 22 juni 2018

Diagonal Gate Fold card

Ik was iets anders aan het zoeken dan een gewone kaart, en bij het surfen op het internet kwam ik deze kaart tegen, hij is super makkelijk 😄 om te maken net wat ik nodig had, ook voor degene die denkt helpppp.




Nodig cardstock van 18 x 13 cm voor de basis. Je zet op 6 cm en 12 cm een score lijntje.
Vervolgens maak je nog 2 diagonale score lijntje aan iedere kant van je papier, dan vouw je hem zoals getoond.


Snij een rechthoekig opleg vel van 5.6  x 12.6 cm deze diagonaal door snijden, even goed op de snijrichting letten en als je Design papier hebt helemaal. 😄

Ik heb even een klemmetje op de kaart vast gezet voor de foto

Zelf heb ik een bloem gebruikt in het midden van de kaart, deze bloem is wel op een rondje geplakt voor de stevigheid, doorsnee is 3.5 cm. Alles is naar eigen smaak te gebruiken.


                                           En dan hier het uitgetekend patroontje




=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Hobbykarton || Avec - Design papier

* Stempels/ Stamps *
Joy! CraftsTeksten6410/0018

* Snijmallen/ Dies
Aliexspress - bloemen en swirl 

* Inkt / Ink*
Versa Magic - Starlight Black BD-90

 *Overig/Rest*
 Lijm

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita,
    Leuke vouwkaart met leuk effect ga ik vast ook eens maken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, leuk dat je even komt kijken. Ik heb er nu verschillende gemaakt voor mensen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===