donderdag 7 juni 2018

Sketch: Vaderdag

Mijn vader stierf toen hij 63 jaar was, ik mis hem nog steeds na 36 jaar. Ik denk terug aan de uitstapjes die we maakte, het samen werken in zijn groentetuin. Het autorijden in zijn Datsun en de deuk die ik er in reed O jee wat vond ik dat erg, we samen gelachen maar ook gehuild, en al die herinneringen zijn mij zo dierbaar.



Voor deze kaart ben ik eens gaan snuffelen in mijn collectie behangboeken en vond dit slangen patroon er waren 2 verschillende designs die heb ik beide verwerkt op de kaart. 
Op een witte basis kaart heb ik het behangpapier gebruikt, daarbij heb ik een mooie bijpassende  kleur bruine cardstock genomen voor de letters te maken en een restje dunne kurk die op rol zit voor achter de uitgestanste letters, de zelfde kleur bruin is gebruikt voor de auto op te stempelen. 
Je kunt heel goed behang papier gebruiken voor je kaarten en om te schrappen, meestal mag je de boeken gratis meenemen aan het einde van het jaar, altijd leuk om eens wat anders te gebruiken.




=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Luxe behangpapier 
Cardstock - Bruin
Kurk

* Stempels/ Stamps * 
Craft Sensation - Vintage setje voorjaar 2015

* Snijmallen/ Dies
Dixi - die alphabet md 0008 
Aliexspress - gestikte rechthoek set

* Inkt / Ink*
Stazon - Zwart

 *Overig/Rest*
Action - Koperen plaksteentje 
Lijm 
Foam

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita,
    Kan me voorstellen dat je je vader mist!
    Je verteld het zo mooi!
    Mooi is ook je vaderdagkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, dankjewel mijn vader was heel speciaal, groetjes Anita de

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat gemis zal altijd wel blijven, denk ik. Maar je hebt mooie herinneringen aan hem. Je kaart is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel GerJanne, herinneringen zijn blijvend 😃

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===