donderdag 21 juni 2018

Vrije keus: Baby twist and pop card

Sommige zijn goed in deze techniek in het twisten en turnen en insnijden van kaarten, Ik mis de kijk erop, tja je kunt niet alles zullen we maar zeggen.
Toch kwam ik een filmpje tegen op You Tube en dacht dit moet toch lukken............. oké oké  pas de derde poging ging goed 😁 het eerste papier wat ik gebruikte was te dik, daardoor lukte het vouwen niet de 2de keer had ik een vergissing gemaakt met plakken hihi, en 3 x is scheepsrecht!!!!





Benodigdheden voor de kaart te maken:

10 x 30 cm basiskaart
14.8 x 9.8 cm 4 oplegvellen let er wel op als je Design Papier gebruikt, wel op het patroon letten bij het opplakken.
20 x 9 cm voor het twist gedeelte
26 x 9 cm voor de lange strip
6.1 x 8.8 cm 4 x een opleg vel voor de lange strip








Zoals je kunt zien heb ik stanjes gebruikt voor op de lange strip ook dit model leent zich weer goed voor vele variaties.

De uitleg van het filmpje, opgenomen door Srushti Patil,  deze is heel duidelijk. Veel plezier met het maken van je eigen kaart.




Voor een alternatieve manier van de kaart maken kun je kijken naar het volgende filmpje van Sandie.








=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Hobbykarton || Baby design papier || Blauw en Wit cardstock

* Stempels/ Stamps *
Clear stempel tekst || hier van weet ik het merk niet zonder verpakking gekocht.

* Snijmallen/ Dies
Amy Design || ADD10054 kinderwagen ||  Joy baby bears  6002/0409 
Memory box baby bunnies || Aliexspress baby kleertjes

* Inkt / Ink*
Memento || Rich Mocca ME- 000-800

* Embossing *

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *

 *Overig/Rest*
Lijm



3 opmerkingen:

  1. Dag Daphne, ik heb je reactie gelezen, om een of andere reden doet Google het niet goed. Altijd leuk dat je komt kijken naar de kaarten. Ik begin er nu toch wel plezier aan te beleven.
    Kijk maar eens op je gemak naar de filmpjes. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOI HOI Anita,
    Mooi en knap deze kaart ik heb en ook eens gemaakt, maar vind het een heel gebeuren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat klopt Martha, het is heel anders werken.
    Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===