woensdag 20 juni 2018

Vrije keus: een triple easelcard!!

Opdracht voor deze week is "vrije keus". Ik heb gekozen voor een triple easelkaart gemaakt met nesting-dies.
Maar hoe ga ik dit uitleggen zodat het duidelijk overkomt en niet te veel foto's plaats. Ik geef jullie daarom hier de LINK waar jullie duidelijk terug kunnen vinden hoe je een triple leaselkaart maakt.




De stempels die ik gebruikt hebben komen uit de laatste serie van Craft Sensations en de muisje die zijn van AliExpress.
Deze stempels heb ik ingekleurd. De bijtjes die heb ik uitgeknipt, ingesmeerd met Versamark en door de clear embossing poeder gehaald en daarna met de heattool gedroogd.
Als je clear embossing poeder is gesmolten dan direct weer door de clear embossing poeder halen en smelten. Dit heb ik 3 keer gedaan. Omdat het nog warm na het gebruik van de heattool  plak de poeder namelijk goed.


Wat een leuk model is dit om te maken. Hebben jullie hem alleen eens gemaakt en zoja....willen jullie hem dan laten zien?
Zo ziet het van de bovenkant eruit.





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Carstock || Wit

* Stempels/ Stamps *
Craft Sentations || Serie mei 2018

* Snijmallen/ Dies
AliExpress || Nestig Dies of met stiksel

* Inkt / Ink*
 Versa Magic || Purple Hydrangea GD- 000-055 ||  Memento ||  Rich Cocoa ME 800

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Action || Kleurpotloden Artist Quality Craft Sensations

 *Overig/Rest*
Lijm


2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daniëlle
    Wat een leukerd dit kaartje, die stempels vind ik ook zo leuk die heb ik ook aangeschaft , Bedankt voor de link ga er zeker ook eens mee aan te slag! Echt een schattig kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===