woensdag 18 juli 2018

Thema: Achtergrond met inkt

Wauw....lekker spelen met inkt!! Je kunt er alle kanten mee op.





Ik heb deze kaart gemaakt n.a.v. een you-tube filmpje van Jennifer Mcquire.
Soms is het zien van een filmpje makkelijker dat het te beschrijven Nouja hahaha voor mij dan wel. Maar ik probeer het een klein beetje uit te leggen.

Op de achterkant van het opleg vel teken ik vier vierkantjes met een potlood. De reden waarom ik dit doe, is omdat ik dan precies kan zien hoe ik de stempel plaatst in één van de vierkantjes.
Met een snijmal maak ik in het midden van de opleg vel en de voorkant van de kaart een kijkvenster. Het opleg vel plak ik met wat foam op de voorkant van de kaart. En dan versier ik de kaart.

Het enige verschil is dat zij een heel vel foam heeft gebruikt, omdat ik deze niet heb, heb ik foam tape gebruikt.
Ik zal wel onderaan de foto's noteren wat ik gebruikt heb.








=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Boekenvoordeel || Blauwe - Wit Cardstock

* Stempels/ Stamps *
Craft Sensation || The best dream setje mei -juni 2018
Aliexpress || Olifantjes + dies || Ned.Teksten || Ned.verjaardagteksten

* Snijmallen/ Dies
Aliexpress || Multi frames dies rechthoek

* Inkt / Ink*
Versamagic || Turqouise Gem GD-000-015 || Sea Breeze GD-000-037 || 
Pink Grapefruit  GD-000-074 || Thatched Straw GD-000-031

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Craft Sensation || Artist Quality potloden


 *Overig/Rest*
Foam-tape 

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk en fris kaartje.
    Ik moest even nadenken wat je bedoelde met die vierkantjes, tot ik het filmpje zag.
    Ben jij ook al zo'n fan van Jennifer? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daniëlle
    Wat een leukerd is dit,
    Mooi dat inktgebruik het is een heel fris kaartje,
    Ik kijk ook nogal eens naar de filmpjes van Jennifer en laat me soms ook inspireren!
    Liefs Martha!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===