dinsdag 24 juli 2018

Thema: Vrije keuze Bee ... Happy!!

Deze week is de week van de vrije keuze, in deze tijd rept zich alles om de vakantie die  er aan zit te komen, vergelijkbaar voor mij als bijen om een korf. Vandaar een kaartje met bijen.




Ik ben begonnen  met een witte kaart hier op heb ik linksboven en rechtsonder met grijze stazon inkt een honingraat afdruk gemaakt, her en der heb ik wat bijtjes gestempeld dit zijn twee verschillende bijtjes. De bijen stempels heb ik ingekleurd met een gele pen, net onder het midden heb ik een zwarte banner gemaakt. Hierop een zwart vierkantje en een bloemen lintje geplakt.

Een wit vierkant papiertje heb ik gekleurd met distress oxide het honingraatje is nat gemaakt en op de distress inkt gehouden zo krijg je net een ander effect, daarna de stempel gezet vervolgens is het op een zwart vierkantje geplakt.


Hier is het effect goed te zien.

Op een van de bloementjes heb ik een bijen embleem geplakt dit maakt de kaart helemaal af.


Close-up van de kaart.








=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Cardstock || Wit - Zwart

* Stempels/ Stamps *
Craft sensations || Setje mei 2018  CR0274/18A1

* Snijmallen/ Dies

* Inkt / Ink*
Stazon inkt || Jet Black SZ-000-031 || Ranger oxide inkt || Wild honey TDO56348

* Embossing *

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Premium|| Gel pen

 *Overig/Rest*
Bijen embleem || Bloemen lint

5 opmerkingen:

  1. Karen, ik vind je kaartje heel mooi geworden, lekker fris ook met deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karen,
    Wat een leuk kaartje!
    Mooi zoals je het nagemaakte honingraatje hebt gebruikt in de oxide inkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een BIJ-zonder leuke kaart. In het echt ben ik niet dol op deze beestjes maar op je kaart zijn ze lekker vrolijk Karen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iedereen bedankt voor het compliment het hoeft niet altijd ingewikkeld om mooi te zijn.bijen vind ik minder erg dan wespen maar zonder hun werk zou het er niet zo mooi uit zien.lieve groetjes karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh ik ben een happy camper... vind de geel echt mooi en de bijtjes erbij... geweldig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===