vrijdag 27 juli 2018

Thema: vrije keuze

Wow wat is dat moeilijk zeg, wat zal ik maken. Ik had zoveel ideeën in mijn hoofd, maar welke zou ik kiezen. 😏

Als je een vast thema hebt is het veel gemakkelijker. Maar een vrije keuze! Zo had ik dus al 4 kaarten gemaakt voor dit thema en was nog bezig met de vijfde en ik kon maar niet kiezen.
Uiteindelijk ben ik toch gegaan voor de eerste die ik gemaakt had.




vmcdesigns.nl vrije keuze thema



Voor deze kaart ben ik begonnen met washi tape, ik heb deze op steviger papier geplakt en toen ingekleurd met alcohol markers (twin markers).
Hier beneden zie je een foto van de washi tape en de kleuren die ik gebruikt heb.


action twin markers en washi tape
washi tape en twin makers

Nadat ik een deel van de washi tape had ingekleurd, ik had alleen het deel dat ik nodig had ingekleurd, heb ik een "Hello" snijmal gepakt en deze uit het gekleurde deel uit gestanst.
Het woord Hello heb ik verder nog 4 keer extra uitgesneden van hetzelfde papier en op elkaar geplakt om het gekleurde woord wat extra dimensie te geven.
Deze snijmal kwam met een schaduw mal en deze heb ik uitgesneden uit dik zwart papier om er het woord hello op te plakken.


uitgesneden woord Hello met schaduw
Hello, ingekleurd, uitgesneden en met schaduw

Om mijn kaart compleet te maken heb ik mooi papier genomen uit 1 van de van DecoTime blokken.
Ik had gekozen voor een geel en oranje streep met licht glitter in de strepen.
Op de boven en onder rand heb ik weer washi tape geplakt, hier en daar heb ik een paar plak parels gezet en ik heb een strip zwart papier met daarop "My friend" onder het woord Hello geplakt.


close-up 


In de binnenkant van mijn kaart heb ik een stukje van de smalle washi tape geplakt waar een leuke spreuk op staat. Er is nog ruimte genoeg om een extra wens of groet voor de ontvanger te schrijven.



binnenkant van mijn kaart


Op mijn eigen blog staan de andere kaarten die ik gemaakt had voor deze week die het niet gehaald hebben. Neem gerust een kijkje en mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag. 










=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.



* Papier/ Paper *
Clairfontaine || kaart basis creme || accent zwart || decotime || papier blok 

* Stempels/ Stamps *
Aliexpress || "My friend"

* Snijmallen/ Dies*
Aliexpress || Hello met schaduw

* Inkt / Ink*
Tsukineko || Versamark

* Embossing *
WOW embossing poeder || Opaque Vanilla White (WLO3R)

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils * 
|| DecoTime || twin markers

*Overig/Rest*
Make Me || "colour me" washi tape || plak parels 
Aliexpress || love sentiments washi tape

6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie fleurige kaart Carina, leuk om het washi-tape in te kleuren. Ik ga nog even op jouw blog neuzen ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, ik heb verschillende soort washi tape, maar deze had ik nog nooit eerder gezien. Heb toen ook meteen alle varianten meegenomen die ze toen hadden. :)
      Dank je wel ook voor het bezoeken van mijn eigen website.
      Gr Carina

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Carina,
    Wat een leuk idee om Washitape te gebruiken op je kaart heel mooi effect!
    Ook ben ik natuurlijk gaan kijken op je blog naar je andere creaties, zo hee je bent lekker bezig geweest mooie kaarten heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Martha, dank je wel voor het compliment en ook voor het bezoeken van mijn eigen website.
      Ik vind het zelf altijd heel leuk om met washi tape te werken, alleen jammer dat ze deze niet in nog meer verschillende motieven hadden.
      Ik geloof dat er maar 5 verschillende waren. :)
      Gr Carina

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===