dinsdag 25 september 2018

Dierendag: ik kom er aan

Deze week hebben we als thema een sketch voor dierendag, zelf vind ik dat het elke dag dierendag is maar een goed excuus om de dieren in huis extra te verwennen.
Bij dierendag moet ik altijd denken aan Xandor, dit was onze Mechelse herder die wij in huis hebben genomen als puppy van 8 weken op dierendag. Een schat van een hond die een mooie leeftijd van 13.5 jaar  heeft mogen bereiken.
Nu hebben we twee Mechelse herders in huis en twee grasparkietjes, het is nooit stil in ons huis.






Voor deze kaart heb ik een crème kleurige basiskaart van 13.5 x 13.5 cm gebruikt, hierop is een kaart van Deco Time geplakt van 13 x 13 cm.
Vervolgens heb ik 4 stroken geplakt van 10 x 2 cm waarvan ik de uiteinde heb afgerond.
De stroken zijn aan de linkerkant op 1 cm gerild en vast geplakt hierop is een strook van 13 bij 4.5 cm geplakt.
Op deze strook heb ik met metallic papier een strook van 12 x .,5 cm geplakt en hierop een stans  en een olifantje.

Op elk uiteinde van de strook heb ik twee bloementjes met een splitpen vast gemaakt.


Op de binnenkant van de stroken heb ik een vellum geplakt met tekst erop.

Vier jij ook dierendag of is het bij jouw thuis elke dag dierendag? wat voor dieren heb jij thuis? Laat het me weten in een reactie.





=== LIJST VAN PRODUC TEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Cardstock - Créme
Deco Time - DS0566_06 - DSL3765_03
RT beheer BV2561472

* Snijmallen/ Dies*
AliExpress - Olifantje

*Overig/Rest*
Martha Stewart- MS-42-70028 - B00B6ET11S -  Pons - Splitpennen - Bloemetjes 



9 opmerkingen:

  1. Hallo Karen

    Wat een mooie verrassing als je die kaart openmaakt. Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.ik vergeet de binnenkant altijd.maar als ik zelf een kaart krijg ben ik altijd blij als de binnenkant mooi is gr karen

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Karen,
    Heel leuk kaartje zo vrolijk van kleur ik word er blij van!
    Voor ons hondje Saartje is het echt hele dag dierendag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve martha bedankt weer.fijn dat je het kaartje zo leuk vind.groetjes karen

      Verwijderen
  3. Vrolijk Kaartje Karen, laat nog even de zomer zien in zijn kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel anita.heb jij eigenlijk huisdieren?groetjes karen

      Verwijderen
    2. Nee karen, ik heb geen huisdieren meer, ik heb wel een vogeltje en een hamster gehad.

      Verwijderen
  4. Mooie, vrolijke kaart, doet mij een beetje aan India denken, komt door de kleuren en de olifant denk ik.

    Bij ons is het elke dag dierendag, wij proberen altijd goed te zijn voor onze dieren.
    Wij hebben nu 1 kater en 1 puppy in huis, maar hebben van alles gehad.....
    Katten, pony, paard, geitjes, kippen, hondje, vissen......zelf een poos een echt, groot varken, Sjeffie was zijn naam😊.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat bijzonder een varken.maar hart voor de dieren daar gaat het om.ze zijn zo lief groetjes karen

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===