maandag 10 september 2018

Een houten lijstje met een gouden look

Laatst was ik op de zolder om te kijken wat ik er allemaal nog voor "rommel" had liggen, nou ik kan je zeggen genoeg. Zo vond ik ook dit lijstje van een schilderijtje en dat bracht me op het volgende idee.


Deze houten lijst is bewerkt met zwarte Gesso, en hier verschillende " prullaria" gebruikt, zoals een wilgentakje,sate prikker met krul, houten hartje,dennenappel,vlindertjes wat grote bloemen en takjes, deze zijn  allemaal opgeplakt met een lijm pistool.


Daarna is alles nog een keer in de Zwarte Gesso gezet, om het vervolgens goed te laten drogen.
daarna is alles wat ik gebruikt  heb bewerkt met goud kleurige gilding wax. Dat geeft alles net dat beetje meer uitstraling en een mooie "look".



In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 

 *Overig/Rest*
Gilding wax -  Goud - Houten fotolijst - Houten hartje - Takjes - Vlinders
Bloemen - Blaadjes - Wilgentakje - Lijmpistool.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi zo'n stilleven.
    Ik denk dat dit iets is wat je heel lang zal bewaren.
    Zelf aan de muur de kunt hangen.

    gr Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Carina,het hangt ook bij mij aan de muur in de kamer

      Verwijderen
  2. Hij is gaaf Willie, zo zie je maar weer wat je kunt maken van overgebleven spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Anita,nooit "rommel"weggooien,kunnen we altijd nog iets van maken

      Verwijderen
  3. Hoi hi Willie
    Dit is echt mooi en tijdloos prachtig schilderijtje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha,dit is zo ontzettend leuk om te maken,heerlijk geklieder,zo ontspannend

      Liefs Willie

      Verwijderen
  4. Zie ik er ook pasta in? hihihi vind dit echt een super creatie. Een zwart achtergrond met goud is altijd treffend.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===