woensdag 26 september 2018

Happy animals!!

OMG.....hahaha heb ik een leuke kaart in mijn gedachten en lieve snijmalletjes.....vergeten ze gewoon engelen geduld erbij te doen. Al met al ben ik juist omdat het zo gepriegel was beetje trots dat ik het niet opzij gegooid heb en iets anders gemaakt heb.





Mijn basiskaart van wit cardstock is 15 x 15 cm. Persoonlijk vind ik dat je dan lekker de ruimte heb, op de kaart zit een zwart opleg vel van 14 x 14 cm met daarop een glanzende fotopapier van 13.5 x 13.5 cm.
Deze heb ik bewerkt met alcohol inkt en alcohol blender, kwestie van lekker kliederen ermee.
En dan de diertjes.....kijk als ik ze uitstanst zijn het hele kleine onderdeeltjes hahahha die ik in elkaar moet zetten. Hieronder zie je het aapje


En hier onder de onderdelen die een giraffe moeten worden hahaha....maar het is gelukt!!!


Ik heb 3 strookjes geknipt en deze met een ronde pons bewerkt, i.p.v. het strookje af te ronden zoals bij de andere teamleden heb ik het tegenovergestelde gedaan. Deze heb ik eerst bovenaan een klein stukje vast geplakt want ik wilde de dieren erachter hebben. Daarna heb ik ze verder vast geplakt.


                                     

Maar ook deze schatjes hebben oogjes nodig. En weet je hoe klein die.....dingen zijn? Zo klein!!


Gelukkig kunnen ze mij nu aankijken haha.


Veder heb ik een zwarte strook geknipt, met versa mark gefeliciteerd gestempeld, witte embossing poeder gebruikt en daarna uitgeknipt en opgeplakt met een stukje foam tape. 

                                     

Ik zeg MISSie geslaagd!!!


=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Hobbywinkel - Wit en zwart cardstock

* Stempels/ Stamps *
AliExpress - Gefeliciteerd

* Snijmallen/ Dies*
AliExpress - alle dieren snijmallen 

* Inkt / Ink*
Ranger - Alcohol inkt - Limeade - Pink Sheerbet - Teakwood
en Alcohol Blender Solution

* Embossing *
WOW - Witte embossingpoeder

 *Overig/Rest*
Dubbelzijdige tape - Lijm 










6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daniëlle
    Wat heb je deze kaart leuk gemaakt ook de alcohol inkt combinatie vind ik geweldig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danielle, jij moet idd een engelen geduld hebben gehad, ik ken deze mallen en hoewel ik ze heel leuk vind had ik ze verder toch maar niet gekocht. Ik heb er 1, die van een moose en het is mij te zeer een gepriegel om die in elkar te zetten.

    :) Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zuid - Amerika kleurtjes Be happy don`t worry.... leuk kaartje Danielle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, whaaaaaa, niks voor mij, dat gepriegel!!
    Wat knap dat je hebt doorgezet.
    Het is echt een hele, HELE leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===