vrijdag 12 oktober 2018

Schets: ongebruikelijke vormen

Voor deze week kregen wij een schets met althans voor mij ongebruikelijke vormen, ik weet niet of mijn collega teamleden wel eens zo'n kaart hebben gemaakt voor we deze schets kregen.
In de komende weken krijgen jullie ook hun creaties te zien.


Schets: ongebruikelijke vormen door vmcdesigns.nl



Ik ben bij deze kaart er echt voor moeten gaan zitten om te schuiven met de snijmallen die ik heb want dit was voor mij rekenwerk om de maten ongeveer kloppend te krijgen.


Schets: ongebruikelijke vormen door vmcdesigns.nl
De schets 

Het is me uiteindelijk toch weer gelukt om met behulp van ovaal mallen en rechthoek mallen,
door deze dubbel en soms 3 keer te snijden, het gewenste resultaat te krijgen.

Ik heb voor deze kaart een basis kaart genomen van 15 bij 15 cm en ik heb daarop de eerste laag matjes van designer papier maar 1 keer aangebracht.


Schets: ongebruikelijke vormen door vmcdesigns.nl
Close-up 

Daarna de van ongebruikelijke vormen 2 matjes gemaakt 1 keer in het paars en 1 keer crème kleurig.
Verder een leuke stempel uit gestanst, ingekleurd en erop geplakt met foam tape.
En een leuke stempel met een spreuk erop gezet.


Schets: ongebruikelijke vormen door vmcdesigns.nl
Close-up van de spreuk




Verder heb ik de kaart afgewerkt met een paar goudkleurige sequins en heb ik in het midden daarvan roze stras steentjes geplakt.

Op mijn eigen blog op mijn website is een beknopte versie van deze post maar dan in het engels.
Neem gerust een kijkje, ook naar mijn andere werk in mijn galerijen en mochten jullie nog vragen hebben, ik hoor het graag. En hebben jullie nu zelf ook zo'n kaart gemaakt zou ik het leuk vinden om deze te kunnen bewonderen. 😊





In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Clairefontaine - Crème
Via Chasse  - Basis kaart
DecoTime -  Papierblok


* Stempels/ Stamps *
Aliexpress - Happy Birthday - Spreuk - Cupcakes 

* Snijmallen/ Dies*
Aliexpress - Stitched ovalen - Stitched rechthoek - cupcakes

* Inkt / Ink*
Memento - Tuxedo black

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
DecoTime - Twinmarkers
Kuretake - Wink of stella - clear

*Overig/Rest*
Aleene's - Tacky glue - original

Aliexpress - Goudkleurige sequins 
Roze stras steentjes - Foam tape



6 opmerkingen:

  1. Hij is super!! Ik vind de mijne stuk minder en was inderdaad ff googelen hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zal best wel meevallen, Danielle, als je er maar plezier in hebt gehad om hem te maken. Dat is toch het belangrijkste. :*

      Ik zag later bij die van Anita hoe het eigenlijk de bedoeling was om deze te maken. hahahahaha

      Verwijderen
  2. Goed gelukt Carena,mooie kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Carina
    Woow diepe buiging, want dat is niet misselijk wat een sketch en wat een uitdaging, heel knap gedaan, wat een prachtkaart is dit geworden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik ga heel erg blozen van je lieve woorden Martha. :)
    Het was inderdaad een hele uitdaging om deze kaart te maken, en dat voor iemand die moeite heeft met wiskunde en berekeningen. :)

    gr en een fijn weekend
    Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===