woensdag 14 november 2018

Hoor de wind waait door de bomen......

Ohhh....spannend!!! Sinterklaas komt bijna!! Ik weet nog dat toen mij zoon klein was, ik het net zo spannend vond als hem. Het is gewoon zo mooie tijd.


Het weer is er nog niet voor om sinterklaas en kerst te vieren. Te zacht, maar natuurlijk niet erg. Toch heb ik een kaart gemaakt waar je de wind door de bomen hoort gaan....

Mijn witte basiskaart is 11.5 x 15.5 cm. Persoonlijk vind ik dit een mooie maat. Ik heb 3 oplegvellen gebruikt. De ene heb ik met inkt bewerkt, de andere heb ik gebruikt voor een mal en de 3de gebruikt als stencil. Deze heb ik op elkaar geplakt.

Close up
Met mijn cirkel snijmal heb ik een rondje uit gestanst die ik als sjabloon heb gebruikt.  
De sjabloon heb ik op een 3de opleg vel gelegd (9 x 10.5 cm). Van een kleine cirkel snijmal heb ik een maan gemaakt en deze in de cirkel gemaskerd en vanaf buiten naar binnen geblendet met 3 kleuren blauw. 
Daarna met mijn sprayer wat water vlekken gemaakt. Het had misschien iets meer donker blauw gemogen maar die had ik niet. 

Close up van de lucht
Ik heb er een grote boom geplaatst onder de maan en als je goed luistert dan hoor je de wind waaien.
Met een lettertang de tekst: Hoor de wind...........gemaakt en opgeplakt.



=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Hobbywinkel - Wit cardstock

* Stempels/ Stamps *
Craft Sentation - Stempel boom

* Snijmallen/ Dies*
Nellie Snellen - Ronde frame dies
AliExpress - Blaadjes Frame

* Inkt / Ink*
Stampin Up - Pacific point - Dapper Denim
Versa Magic - Sea Breeze CD37

 *Overig/Rest*
Lettertang - lijm

4 opmerkingen:

  1. Hoi Danielle, ik vind die kleur blauw weer wel heel mooi, ik denk dat als je hem donkerder had gemaakt de boom niet zo mooi tot zijn recht was gekomen.
    Een hele mooie kaart!

    groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danielle, wat een mooie sfeervolle kaart. Gave boom en ik zou inderdaad zweren dat ik de wind hoor waaien ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Danielle
    mooi dit kaartje heel subtiel dat blauw daar komt de boom mooi in uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===