donderdag 27 december 2018

Stars, gold, and bubbels..... 2019!!!

Mijn laatste kaart voor het nieuwe jaar begint.
Het afgelopen jaar was een jaar van grote tegenstellingen binnen ons gezin. Mooie momenten maar ook momenten van groot gemis. Mijn leven is niet anders dan dat van jullie. 
Vol goede moed kijken wij naar 2019 uit, wat zal het nieuwe jaar brengen, geen mens die het van te voren weet en maar goed ook, we gaan ons best doen om er weer een mooi jaar van te maken!!


Het is een makkelijke kaart zo voor het einde van het jaar, de staart van de ster is voorzien van het jaar 2018 en loopt door de ster heen naar 2019 om zo het nieuwe jaar in te luiden!!!
De kaart is door iedereen te maken, binnen 20 min incl. voorbereidingstijd

Hier onder zie je de schets die ik gebruik heb voor deze kaart.


Voor deze kaart is een parelmoer witte kaart genomen van 10.4 x 14.8 cm en verschillende goudtinten, wit/grijs en zwarte washi tape zijn gebruikt zoals je kunt zien.

Close-up 2018
Verder nog wat kleine stickersterretjes en de tekst Happy New Year, en natuurlijk  mag een cocktail niet ontbreken om het nieuwe jaar in te luiden.

Tip! een cocktail hoeft niet uit alcohol te bestaan., neem wat grenadine 
en 7 up en je hebt een lekker cocktail.



Tip! is je washi te breed, plak hem even 
op je snijmat en snij hem op maat.

Werken jullie graag met washi tape.

Rest mij jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling te wensen, en voor 2019 alle goeds!!!

Alvast een fijn weekend gewenst.



=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Hobby karton - Parelmoer wit - Goud - Zwart

* Snijmallen/ Dies*
Craft Sensations - Ster

 *Overig/Rest*
Disa  - Wasi tape - Merkloze stickers

6 opmerkingen:

  1. Ik heb héél veel Washi tape, maar gebruik het echt te weinig.
    Best jammer.
    Deze kaart vind ik echt erg mooi.
    Dat goud en zwart, prachtig en chique hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, Het is dat mijn DT collega op het idee kwam voor deze sketch en het idee om er washi tape voor te gebruiken. , ook hier nog niet standaard in mijn kaart projecten. Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is om van elke van mijn producten een kaart te maken. Goede jaar wisseling gewenst. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita,
    Mooi kaartje naar aanleiding van leuke sketch!
    Leuk dat washitape, ik gebruik het ook wel maar toch te weinig! Fijne dagen !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, ik zie graag een kaartje met washi tape van jouw tegemoet. Leuk dat je een berichtje achterliet :) Goede jaarwisseling. Liefs Anita

      Verwijderen
  3. Hoi Anita, prachtig geworden, heel chique zo met deze kleuren.
    Ik heb ook best veel washi tape, koop ook iedere keer weer nieuwe bij, maar gebruik het eigenlijk veel te weinig.

    Ein fein wiekend en eine gaoje rutsch

    XXX Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carina, dit jaar heb ik al meerdere kaartjes gemaakt met Washi tape. Eens kijken of we nog meer ideetjes kunnen op doen nog wat leuks te maken.
    Eine gaoje rutsch en un glökkig nuuj jaor! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===