dinsdag 11 december 2018

Super makkelijk washi tape kaart!

Wat een drukke tijd! In de laatste twee weken, heb ik mijn verjaardag gevierd en ook pakjesavond met de hele familie gevierd in ons huis.  
Het is heel leuk om een makkelijke kaart te maken. Maar eerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de reacties op mijn laatste bericht Kerstkaart maken met je kinderen. Jullie opmerkingen geven me de drive om door te gaan! 


Hier zie je een super makkelijke kerstkaart gemaakt met washi tape. Dit duurde 10 minuten! Het is niet alleen makkelijk om te maken, het is ook veelzijdig. Kom eens kijken hoe makkelijk en veelzijdig deze kaart is!


Het idee van de schets is een kerstkaart te maken met washi tape. Maar met een paar aanpassingen kan dit een verjaardagskaart worden, bijvoorbeeld. De grote ster kan een cupcake zijn en washi tape met een verjaardag thema er op. Zie hoe veelzijdig deze schets is?

De schets.
Ze zijn ook heel gemakkelijk te maken, daarom heb ik er twee gemaakt! Eentje met de kleuren rood, goud, en wit. De andere met de kleuren groen, zilver, en wit. Elke kaart duurt ongeveer 10 minuten om te maken. Wat de meeste tijd kostte was het kiezen van de washi tape! Dit kostte de meeste tijd voor mij want ik heb rond 600 verschillende washi tape! Tja, ik ben een verzamelaar maar mijn goal is dat ik het moet gebruiken voordat ik meer mag kopen. Deze opdracht was goed voor mij.

Welke vind jij mooier?  Of allebei?
Hoe maak je deze kaarten? Eerst kies je een paar verschillende washi tape uit die goed bij elkaar passen. Ik zelf  had 6 verschillende per kaart gekozen. Begin dan willekeurig de washi tape op de kaart te plakken met de kruispunt rond het midden. Knip de washi tape af die uitsteekt. Plak jouw ster boven het kruispunt met foam tape. Mijn sluitstuk is een grote ster met gestikte randen.

                                    Tip! Ander motief washi tape, en een cupcake maken een
leuke verjaardagskaart! Zo kun je variƫren.

En de laatste stap is de strass steentjes te lijmen met Ranger Glossy Accents. Je kunt ook zelfklevende strass steentjes gebruiken.

Tip! Je kunt Ranger Glossy Accents ook gebruiken als lijm.

Persoonlijk vind ik deze lijm heel fijn om te gebruiken om strass steentjes en andere niet-papieren spullen op kaarten te lijmen.

Rhinestones are a girl's second best friend.
Heb je al eerder washi tape op kaarten gebruikt? Ben jij ook een fan van washi tape zoals ik?

Ik hoor graag in een reactie wat jij denkt over makkelijke en veelzijdige schets kaarten .

Tot de volgende keer!



=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Hobbykarton - Wit

* Snijmallen/ Dies*
Ali Express - Ster met gestikte randen

 *Overig/Rest*
Ranger - Glossy Accents
Washi Tape
Strass steentjes
Foam tape

10 opmerkingen:

  1. De rode kaart is mijn favoriet Emma. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk kiezen voor mij Emma, ik vind ze allebei even mooi.
    Maareh 600 rollen Washi Tape?? wow, dat is veel. :)


    groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja...ik schaam me er een beetje voor. Maarrrrr, ik ben ook blij elke keer dat ik gewoon op mijn washi te kijken!

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Emma
    Ik vind ze allebei mooi Heel Leuk zoals je de washitape hebt gebruikt, alleen ik vraag me af, waar bewaar jij 600 rolletjes washitape wooow !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O sorry ben je nog vergeten te feliciteren met je verjaardag, bij deze!

      Verwijderen
    2. Harstikke bedankt Martha!
      Ik bewaar ze allemaal in lage doosje van Zeeman. Ik heb 8 grote, 11 kleine, en de washi dat kwam in buisjes en ook de "gift set" van Action gewoon bij liggen. Ik zeg tegen mezelf, "Jij mag niet meet kopen!" Hahaha....

      Verwijderen
  4. leuk gemaakt ! lekker bling bling
    gefeliciteerd met je verjaardag
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===