donderdag 24 januari 2019

Mijn Valentijntje heeft het voor mij verpakt!!!

De lucht is grijs, bewolkt, en de wind waait flink, het is koud als ik deze kaart aan het maken ben!
Ik hoop dat deze dag voor jullie alle iets moois gaat brengen. Heel erg bedankt voor de leuke berichtjes die ik mag ontvangen op mijn blogberichten. Ik geniet ervan!!



Het kaartje is zo niet moeilijk te maken, of je nu pas begint of al langer kaartjes maakt. Het is alleen even goed opletten met rillen en de ovalen uitstansen, al met al, met alle voorbereidingen ben ik ongeveer 1.5 uur bezig geweest met het maken van deze kaart.

Het thema is natuurlijk in de aanloop naar Valentijnsdag, maak iets voor je geliefde!! en het was een vrije keuze, het is een boekje geworden, met lieve plaatjes en een geëmboste tekst.


We starten met een vel papier van 42 cm lang en 10 cm hoog, ik heb 2 stroken aan elkaar geplakt. Pas hier je oplegvellen op aan. 
Begin te rillen op 5-7-8-8-7-7 cm, neem 2 ovalen snijmallen 1 van 8.5 cm hoog en een van 9 cm.
Ik ben gestart van links naar rechts.

Vakje 1 is geëmboste met een embossing folder van Sizzix  Damask 
Vakje 2 daar heb  ik een rood stukje cardstock gebruikt met de hartjes embossing folder van Marianne Design. Helaas heb ik geen merknaam van de Valentijns plaatjes.

Het harten harlekijntje
Vakje 3 is geëmboste met de I LOVE YOU 4 pack van Cuttelbug Provo.
Vakje 4 is voorzien van wasi tape en een plaatje.
Vakje 5 daar heb ik een ovaal met een lengte van 8.5 cm gebruikt.
Vakje 6 daar heb ik een ovaal met een lengte van 9 cm gebruikt.

Het cadeautje word gebracht
Als dit allemaal gedaan is kun je beginnen met het afwerken van je kaartboekje.
Er zijn verschillende opleg velletjes gebruikt, plaatjes en embossing folders je kunt naar hartenlust spelen met je eigen embossing folders.

Het kaartje berg en dal vouwen en  met de door kijk vensters
Hoe vouw je het kaartboekje in elkaar, je gaat van links naar rechts vouwen op de volgende manier, berg-dal-dal-berg-dal.
Voor mijn boekje heb ik allemaal plaatjes gebruikt en rode opleg kaartjes, als laatste heb ik met een rood lintje het boekje dicht gebonden.

Gaan jullie iets doen voor Valentijn ???

En wat? gaan je doen.

Een hele fijne Valentijn gewenst met alles wat je ook gaat doen.

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Cardstock - Rood - Crème 

* Snijmallen/ Dies*
Boekenvoordeel - Set  ovalen ( niet meer verkrijgbaar)

* Embossing *
Sizzix  Damask - Item 656977 (niet meer verkrijgbaar)
Marianne Design  - DF 3438
Cuttelbug Provo  - Love you set  Item 37-1552 (niet meer verkrijgbaar)

 *Overig/Rest*
Lijm - Plaatjes van Valentijn - Dubbelzijdige tape

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita,
    Wat een leuke valentijnskaart heb je gemaakt !
    Ik denk dat ik er wel eentje maak voor mijn man....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo leuk om te doen Martha, er komt nog eentje op de dag zelf, meer kan ik niet verklappen. Liefs Anita

      Verwijderen
  2. Een prachtige kaart Anita, ik denk dat je man hier blij mee zal zijn. :)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===