woensdag 16 januari 2019

Simple Valentine's

Oke, oke, oke, deze week was ik zo stom om mijn opdracht van volgende week in deze week te plaatsen, maar omdat 1 van mijn team genoten deze opdracht had, moest ik toch even de juiste opdracht maken. Om draaien kon dus niet. Maar het is gelukt!
Bedankt voor het langs komen en het achter laten van je berichtje en ik hoop je snel weer hier te zien.

Mijn kaart
Mijn kaartje is dit keer kleiner dan jullie van mij verwachten. Het is een heel simpel en rustig Valentijns kaartje en deze is voor iedereen te maken. It's a simple! Maar trek er wel zo 15 min vooruit hahah....lekker snel dus.

Ik heb gekozen voor een kaartje van 10 x 10 cm met daarop een DSP opleg vel van 9 x 9 cm.
Om een leuke verhoging te maken van YOU heb ik een strook witte cardstock gebruikt, op de achterkant een stuk dubbelzijdige tape van Joy Crafts geplakt en mijn snijmal op het papier gelegd. Deze heb ik 3x uit gestanst.
Close-up van mijn kaart
Let op: NIET op de tape!!
Wanneer deze zijn uit gestanst plak je deze op elkaar zoals de foto hieronder. 

Hier ze je ze op elkaar
En de bovenste is een YOU uit gestanst uit een DSP papier. Ook hierop de achterkant heb ik een stuk dubbelzijdige tape geplakt.

Hier laat ik de DSP papier You zien
Als je de hartjes op de kaart heb geplakt, plak je YOU daarboven op en klaar is je Simple Valentine's card!!
Zo zie je dat een simpele kaart ook een mooie kaart kan zijn.

Close-up van YOU op elkaar

Mocht je nog vragen hebben over mijn kaart? Stelt ze gerust! 

Maar ook TIPS zijn van harte welkom hoor!! 

We zijn nooit te oud om wat te leren!



                    Carina Veling          

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *
Craft Sensations - Designblok van 12 x 12 inch
Hobbywinkel - Wit cardstock

* Snijmallen/ Dies*
RT Beheer BV - Snijmal hartjes - Randsnijmal hartjes
AliExpress - Snijmal YOU

* Inkt / Ink*
Ranger - Distress ink Walnut Stain

* Overig/Rest*
Joy Crafts - Dubbelzijdige tape

3 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===