donderdag 28 februari 2019

Een fotolijstje gebruiken op een andere manier ...

Hallo allemaal, deze keer iets anders van mij een fotolijstje opfleuren/ oppimpen, of hoe je het maar noemen wilt 😍. Ik vond het in ieder geval wel erg leuk om te doen.
Zelf ben niet zo van het hele drukke werk, af en toe heb ik wel eens mijn uitspattingen 😄, dit keer weer een rustig werkje.
Bedankt voor alle leuke berichtjes die ik ontvang op mijn blog berichten, en in mijn berichten box.

Een beginnende hobbyist heeft dit zo gemaakt, het is niet moeilijk en ook  mensen met een handbeperking kunnen toch iets leuks maken om b.v. cadeau te doen. Ongeveer 30 minuten met alle voorbereidingen ben ik er mee bezig geweest.

Mijn keuze viel op een plexiglas fotolijstje, dat ik nog nieuw in mijn kast staan, nu is het niet meer het gebruikelijke fotolijstje, ik heb er een menu standaard van gemaakt voor je menu er op te schrijven van de dag van de week.
Dat maakt het ook zo leuk onze opdrachten, iedereen maakt er weer iets anders van.


Tip! dit is ook heel goed te gebruiken voor mensen met beginnende dementie, 
of kinderen die meer structuur nodig hebben.

Linkerkant fotolijstje, bloem en washi tape en stempel

Aan de linkerzijde een reepje washi tape geplakt met daarop een uitgestanste chrysant. Het geeft een vrolijk geheel weer.

Aan de rechterzijde is genoeg plaats voor je menu op een apart kaartje

Tip!
je kunt zo`n lijstje voor vele doeleinde gebruiken, 
b.v. als geboorte herinnering, ook heel geschikt om het
 als herinnering te maken voor een dierbare die overleden is.

Mijn gebruikte materialen
Met de snijmallen is een dunne bloem (chrysant ) uitgestanst, als blaadjes heb ik een stukje luxe behangpapier genomen waar bladeren opstonden, en de kleur paste precies bij de washi tape.



Wat vind jij leuk om op te fleuren.


Ik eigenlijk alles.


Fijn weekend en tot de volgende week!

   
===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Hobbykarton  - Groen - Rose - Behangpapier

* Snijmallen/ Dies* 
Alieexspress  - Bloem

*Overig/Rest*
Washi tape

10 opmerkingen:

  1. Slim idee en erg leuk gemaakt Anita!
    Lieve groetje,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedacht en dat komt goed uit bij jullie!! Kijk uit dat Laurens hem niet inpikt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Wilma, het maakt net dat beetje verschil uit voor de mensen die ondersteuning nodig hebben. Bedankt voor je berichtje, fijne dag gewenst.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Anita,
    Dit lijstje is inderdaad een fijn hulpmiddel !
    Mooi gemaakt zo met die bloem en washitape!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha , soms kun je met eenvoud wat leuks maken.
      Liefs Anita

      Verwijderen
  5. Wat een leuk idee zo Anita, door het plexiglas word het ook nog eens extra beschermd, en inderdaad wat Danielle ook al zei: "Kijk maar uit dat Laurens hem niet inpikt. :)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd zo schoon geveegd Carina, en er kan voor elke dag een ander kaartje er tussen geschoven worden.
      Liefs Anita

      Verwijderen
  6. hahaha Hoe leuk dat Laurens zo een indruk op iedereen heeft gemaakt. Lieve zoon van je. Maar dat terzijde... Mooie creatie heb je gemaakt zo met de fotolijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, zo gaat dat Sandie, Leuke opdracht voor meer dan 1 doel te gebruiken......

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===