zaterdag 16 februari 2019

Kleurpotloden & gelpennen / Color pencil & gel pens

Hoe leuk is dit als je voor je iemand een kaart kan maken. Voor mijn man heb ik een kaart gemaakt voor Valentijnsdag. 
It is so nice to make a handmade card for someone. I made this valentines card for my husband.



Voor deze kaart heb ik kleurpotloden gebruikt met een gouden gelpen voor accenten. Dit is makkelijk te doen voor iedereen en het koste me ongeveer dertig minuten om de kaart te maken.
I used a gel pen in gold color and color pencils for this card. Anyone can make this card as it is quite easy. It took me about half an hour to make this card.

=== Close-up foto's / Close up photos ===

Met deze kaart gaat alles om de goud accenten. Ik gebruik hiervoor een gelpen in een gouden tint. 
The main technique is the gold accents. I used a gel pen for the accents.


Eerst heb ik alle stempelwerk gedaan met Wendy Vecchi Make Art Blendable dye inkt in de kleur Water Can. Daarna heb ik alles gekleurd met Karmina CretaColor potloden. Alle swirls, text en accenten zijn gedaan met een gelpen in een gouden tint.
I stamped all  motives with Wendy Vecchi Make Art Blendable dye ink in the color Water Can. For coloring I used Karmina CretaColor pencils. All the gold accents were done with a gel pen.

Op het volgende voorbeeld zie je de accenten op de gestempelde veer.
In the next example you can see the feather with the gold accents.



=== Filmpje / Video ===



Fijn weekend!! / Have a nice weekend!!




===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
PaperMania - Basiskaart 13,5 x 13,5 cm
Karton - blauw

 * Stempels/ Stamps *
Viva Decor - Feathers - 400310900

 * Inkt / Ink*
Wendi Vecchi - Make Art Blendable dye inkt - Watering Can

 * Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Karmina - Cretacolor potloden
Pentel - Metallic Pigment gel pen - goud

 *Overig/Rest*
Tim Holtz - Stamp Platform
Sticky red tape

7 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart Sandie, helaas is je filmpje niet zichtbaar, maar ik ga even kijken of ik hem op je youtube kanaal wel kan vinden.

    Super idee trouwens, om de goud accenten met een gel pen aan te brengen.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu is het filmpje wel beschikbaar. Helaas was de inplan zettingen niet goed gegaan.

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor de respons, kan ik hem alsnog even kijken.

      gr Carina

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Sandie
    Wat lief deze kaart voor Sytze,prachtig gemaakt!
    Nee ik kan filmpje hier ook niet bekijken , wellicht op YouTube!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, het filmpje is nu wel beschikbaar. Ging iets fout bij de inplannen

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Sandie,
    Alsnog je filmpje bekeken, mooie kaart en leuk bewerkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, sorry voor de foutje van de te laat publiceren van het filmpje

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===