woensdag 6 februari 2019

Mijn roosje, mijn roosje jij fleurt mij op!!

Een kaartje met bloemen, om te zeggen ik denk aan je, nu je ziek bent. Even wat extra aandacht voor iemand hebben. Kleine moeite groot plezier. Bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blogberichten.


Dit kaartje kan door iedereen gemaakt worden, ik heb voor een sterke contrasterende kleur gekozen in deze grijze dagen.
Met alle voorbereidingen was het kaartje in ongeveer 30 min klaar, en door iedereen te maken.

Het is een standaard parelmoer kleurige kaart, waarop ik een bloemen stempel heb gebruikt, daarbij is de tekst Get well soon gebruikt, en 2 takjes met groene blaadjes, die zijn de omlijsting van het uitgestanste ovaal. Zo creëer je gelijk wat diepte aan de kaart.

Close up 
In mijn kast staan nogal wat embossing folders van diverse merken, ik ben niet merk vast, wat ik leuk vind trekt mijn aandacht, zo ook deze embossing folder van Sizzix.


Deze embossing folder vind ik zelf erg mooi door de vele details die het heeft.
Ik heb hem voor diverse gelegenheden al gebruikt van trouwkaart tot beterschapkaart, verjaardag en  ook al een keer als sterkte kaart en elke keer heeft het een andere uitstraling!!

Zoals al gezegd deze keer als beterschapskaart,  met het zoeken naar een inkt viel mijn oog op deze mooie kleur, " Potter`s clay"  inkt van Memento, het geeft warmte aan de kaart. De blaadjes zijn uitgestanst in een mooi kleur groen.


Begonnen ben ik met de kaart te embossen, daarna heb ik de  ovalen snijmal genomen en het ovaal eruit gesneden. Met behulp van de stamping tool heb ik de roos in de vaas gestempeld. Wel nog even wat ondergrond aangebracht met een penseel, anders hangt de vaas in de lucht.
Get well soon heb ik onder de roos gestempeld. Als laatste de blaadjes vastgezet op de voorkant van de kaart.

Wat vinden  jullie het leukste om te maken.

Borduren, stansen of embossen.

Tot de morgen, liefs Anita




===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Hobbykarton - Crème parelmoer 

* Stempels/ Stamps * 
Craft Sensation - Roos 

* Snijmallen/ Dies* 
Boekenvoordeel - Ovaal set 

* Inkt / Ink* 
Memento - Potter`s clay  MD 801

* Embossing *
Sizzix - Embossing folder 2 pack SIZ 658749

 *Overig/Rest*
Nellie`s Choise - Stamping  buddy pro STB002 - Kwastje

6 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Anita! Mooi gecombineerd allemaal,ik vind het takje ook zo leuk opkomen op je kaart! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma, het takje is inderdaad goed gelukt, soms is dat wat lastig met die dunne takjes en blaadjes. Leuk dat een kijkje neemt op ons blog. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Anita, een hele mooie embossing folder ook. Voor zoveel gelegenheden bruikbaar.

    liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Ik heb best wel een aantal embossing folders, deze is toch wel een van mijn favoriete.
      Liefs Anita

      Verwijderen
  4. Hoi hoi Anita,
    Mooi kaartje, ik vind het een prachtige embossingfolder, heel mooi stijlvol resultaat geeft het!
    Borduren op een kaart kan ik niet, krijg het niet mooi, maar stanzen ,iembossen en lekker kliederen met kleuren doe ik wel heel graag
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je Martha, borduren gaat mij niet meer zo goed af met de reuma in mijn vingers, ik doe het wel nog af en toe.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===