zaterdag 30 maart 2019

Eenvoudige Moederdagkaart / Simple Mothers day card

For English, please use the translate button on the left.

Wat is het toch leuk om iedere keer een creatie te plaatsen en van jullie reacties te mogen ontvangen. Het is ook erg nodig want de moraal kan soms een beetje laag zitten. 

Ik mis mijn moeder de afgelopen paar weken weer heel erg, waarschijnlijk omdat haar verjaardag weer aan de beurt is. Daarom heb ik een moederdagkaart gemaakt voor mijn schoonmoeder. Zo zou mijn eigen moeder het gewild hebben.


De kaart is voor iedereen te doen. Kleuren van motieven nemen nu eenmaal lang, dus ik was er ongeveer een uurtje mee bezig. 

=== Close-up foto's ===

Mijn kaart is vrij eenvoudig. Dit maakt het dan ook een rustmoment omdat je niet zoveel na hoeft te denken. Een kaart hoeft ook niet altijd moeilijk te zijn. Mijn schoonmoeder houd van grappig, schattig en bloemen. Deze keer zorg ik voor de bloemen, maar ik houd dit eenvoudig en schattig. Meestal maak ik voor haar meerdere kaarten op speciale dagen. Daarom komt er ook in een extra bericht een grappige kaart voor haar. 

Op het eerste plaatje zie je de kaart in zijn geheel. Ik koos voor paars als de hoofd kleur, maar dit kan snel overdonderen. Daarom heb ik alleen de randjes en twee bloemen in paars gedaan, maar dit zo licht mogelijk gehouden.


De letterstickers heb ik een tijd terug bij de Zeeman gekocht omdat ik dit zo mooi vond. Ik had nog enkele letters over. Gelukkig had ik nog de juiste letters. 


De bloemenstempel is van Viva Decor. Dit heb ik gestempeld met Wendy Vecchi Make Art blendable dye inkt samen met een Clear Wink of Stella Glitter Brush pen. Ik heb getracht om de glans vast te leggen op het volgende plaatje, maar het is erg moeilijk vast te leggen op een foto.



=== Filmpje ===



Wat ga je doen voor Moederdag? Een doosje, kaartje of iets anders?

Fijn weekend!!


             Carina Veling

===LIJST VAN PRODUCTEN ===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier *
PaperMania - Basiskaart 13,5 x 13,5 cm
Vaessen Creative - Florence Watercolor paper 300 gr

 * Stempels * 

Viva Decor - Flowers & Butterflies - 4003 151 00

 * Inkt * 

Wendy Vecchi - Make Art Blendable dye inkt - Watering Can
Wendy Vecchi - Make Art Blendable dye inkt - Red Geranium
Wendy Vecchi - Make Art Blendable dye inkt - Orange Blossom
Wendy Vecchi - Make Art Blendable dye inkt - Sunflower
Wendy Vecchi - Make Art Blendable dye inkt - Violet
Wendy Vecchi - Make Art Blendable dye inkt - Prickly Pear
Wendy Vecchi - Make Art Blendable dye inkt - Fern Green

* Pennen/Stiften/Potloden * 
Pentel - Metallic Pigment gel pen

*Overig *

6 opmerkingen:

  1. Wat een lief en mooi kaartje voor je schoonmoeder Sandie!
    Ik heb ze helaas beide niet meer dus maak ze nooit....
    Ik zie de glitters wel hoor,prachtig detail en wat een leuke letters van de zeeman! Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma, We hebben alleen nog mijn schoonmoeder over. Mijn moeder en beiden mijn vader en schoonvader is al op finale rustplaats.
      De letters heb ik al bijna 2 jaar in huis. Gebruik helaas te min stickers.

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Sandie,
    Ik maak ook nooit moederdag kaartjes ik vind deze prachtig zo met die bloempjes!
    Filmpje is weer duidelijk!
    Fijn weekend,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, denk dat mijn schoonmoeder dit ook leuk vindt.
      bedankt voor je reactie.

      Verwijderen
  3. Een prachtige kaart Sandie.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===