donderdag 14 maart 2019

On top of the Hill we made it!!

For English, please use the translate function in the sidebar

Vandaag mag ik jullie mijn project laten zien met Pebble Art, met het uitzoeken van het thema kwam het vanzelf in mij op, mijn man en ik hebben in al die jaren dat we samen zijn veel beleeft, mooie dingen maar ook veel verdriet en zorgen gehad. Samen hebben wij de top bereikt, en daar zijn we trots op. Wij hebben het goed samen, en 2 prachtige kinderen gekregen.

Dank voor jullie leuke berichtjes op mijn blog bericht van de vorige week.
Wat is Pebble Art, vrij vertaald steentjes kunst. Maar er is zoveel meer wat je kunt gebruiken, b.v. schelpjes, koffieboontjes, gedroogde boontjes, zelfs met kraaltjes, leef je uit, zou ik zeggen.😄
Soms vind je leuke steentjes met het wandelen, langs de weg of in het bos, en op het strand liggen schelpjes genoeg. Ook zijn er heel veel leuke steentjes te koop in de tuincentra`s.
Het meeste werk zit in de voorbereidingen, het bedenken wat je wilt maken, de goede steentjes er voor hebben enz. Voor mijn werk heb ik 1 uurtje nodig gehad, iedereen kan dit maken.

Nadat ik de steentjes waren uitgezocht, je zoekt ze namelijk uit op de vorm van wat je wilt maken, heb ik ze schoon gemaakt, daarna een lay-out gemaakt en het op de harde canvas geplakt.
De materialen die ik gebruikt heb
De steentjes en de houtsnippers zijn vastgeplakt met een lijmpistool en dat ging prima.

Je ziet het waait hard on top of the hill
Het geheel heb ik beschilderd met make oogschaduw van D-Dutch BV met bruin-blauw en grijs tinten, dit alles is gefixeerd met haarspray en dat blijft heel mooi en geeft ook niet meer af.
Close-up steentjes, houtsnippers
Dubbelzijdige tape is op zwart papier geplakt en daarna alle letters uit gestanst voor

ON TOP OF THE HILL  

daarna kun je de letters makkelijk opplakken .
Je kunt aan de achterkant een schilderij hangertje plakken om het op te hangen.

Tip! een kaartenstandaard van stevig karton, of van van triplex, 
voor aan de achterkant om het schilderij te laten staan.


Hebben jullie al eens Pebble Art gemaakt!!

Ik zie graag wat jullie gemaakt hebben met andere materialen dan papier.

Een heel fijn weekend gewenst.



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper *
Hobbykarton  - Zwart

* Snijmallen/ Dies* 
Aliexspress  - Alfabetvlaggetjes

*Overig/Rest*
D-Dutch BV  Make -up -Lijmpistool - Steentjes - Houtsnippers -  Behangpapier- Karton

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anita, ook de symboliek hier achter.
    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er al vele complimenten over gekregen. Doet een mens goed. Dankjewel Carina.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Mooi zeg zoals je dit hebt verbeeld en fijn dat je het samen met je man hebt kunnen doen, ik vind je creatie heel erg mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, wij zijn er ook heel trots op dat we dit samen hebben kunnen doen, al 47 jaar een goed team samen.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele bijzondere creatie Anita! Mooi!!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Wilma, dankjewel ik ben zelf ook heel tevreden er mee, het heeft een speciaal plekje gekregen.
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===