maandag 22 april 2019

Baby Boy was Born

Vandaag ga ik eens voor een babykaart, heb een vrije keus als thema en daar heb ik me weer heerlijk in uitgeleefd. Als ik babykaarten maak valt mijn kleur eigenlijk veelal op blauw, waarom...geen idee.😃 maar heb het weer met heel veel plezier gemaakt.
Wat mij ook veel plezier doet zijn de berichtjes op mijn vorige post.


Dit keer is het wel een bewerkelijke kaart omdat er veel teken en stanswerk in zit, al met al toch zeker een uurtje werk, maar voor iedere kaartenmaakster goed te doen,want moeilijk is het absoluut niet.

Ben begonnen met een donkerblauw A-4 vel en hierop heb ik mijn Dutch Doobadoo mal bevestigd, en langs de mal een potloodlijntje gezet maar zo dat het bovenaan een stukje oversteekt en er een dubbele kaart van kon maken.

close-up foto van de dubbele kaart.

Vervolgens op lichtblauw karton een maatje kleiner een overtrek gemaakt, daarna op twee matjes kleiner nog een keer in donker blauw en weer een maatje kleiner met een design papiertje, zo heb je dus vier lagen op elkaar. daarna begonnen met het stanswerk, de voetjes heb ik in de mal laten zitten en er met donkerblauwe inkt overheen gegaan, zo krijg je een mooi randje langs de teentjes en de voetjes.


 "Baby boy" twee keer uitgestanst en op elkaar geplakt om wat verhoging te creëren.
Het plaatje op geplakt ( wat een lieffie ) en erom heen een donkerblauwe cirkel gestanst met kleine stiksteekjes en een paar perlen parels gemaakt.


Bovenaan een speciaal babylint met geinige  "zonnetjes" en een heel lief " babyjasje"
Zelf vind ik het een geslaagde babykaart geworden en kan het weer toe gaan voegen aan mijn voorraad, want die was aardig gekrompen.

Maken jullie vaak babykaarten? Laat ons er van meegenieten op ons facebookpagina 😃

Wil jullie nog een hele fijne week toewensen.



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper * 
Karton - donkerblauw-lichtblauw-designpapier 

* Snijmallen/ Dies*
Marianne Design-Alfabet XXL col 1449-
Creatable Feet LR0305

 * Stencils/ Masks*
Dutch-Doobadoo - Dutch shape art cloud 470.713.172

 * Inkt / Ink*
Distress Oxide - bleuprint sketch

 *Overig/Rest*
Hobby funbabyjasje blauw
Lintje-babyplaatje
 Viva decor perlen pen licht blauw.

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi willie
    Wat een schattig babykaartje, mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma, met zoveel leuke details erop gezet.
    Je kan zien dat hij met liefde gemaakt is.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon schattig Willie. Baby kaarten gaat nu wel handig te pas komen... hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===