woensdag 17 april 2019

Gevuld doosje

Hallo trouwe lezers. Vandaag staat er een doosje als opdracht. Een doosje die je kunt vullen met lekkere snoepjes, een kaarsje of een stukje zeep.


Na wat brainstormen over hoe ik een doosje op één of andere manier kon verwerken op een foto pagina in mijn scrap/project life album, heb ik toch maar het doosje gemaakt. 
Het doosje heb ik een eigen afmeting gegeven. Iedere zijkant is 6x6 cm.
Helaas had ik een model niet meer dus heb ik hem nagetekend vanaf een foto. Met een beetje kennis over het maken van doosjes lukt dit wel maar als je zo stencil nog nooit gemaakt heb, wordt het iets lastiger. Ik denk dat ik er ongeveer 3 kwartier mee bezig ben geweest ondanks 2 stomme foutjes waardoor ik weer opnieuw moest uit tekenen.


Zaterdag 13 april was/is ( wanneer ik dit blog maak is het nog geen 13 april hahaha) mijn vriend jarig. Cadeau heb ik al bij mijn ouders laten afleveren vorige /deze week. En weet je....voor een man vind ik het altijd zo moeilijk. Een vrouw vindt het altijd heel leuk en kaart of doosje te ontvangen maar een man tilt daar niet zo aan. 
Ik wil dit doosje met iets vullen. Helaas voor hem past er geen lekker flesje bier in hahaha. 
Oke, terug naar mijn opdracht. Zoals ik al zei heb ik het uitgetekend en uitgesneden.



De randjes heb ik lekker be-inkt met Distress Oxide. Zo geef het toch een leuk effect. 
Op de flapjes (zie foto) heb ik dubbelzijdige tape geplakt. Het doosje blijft dan steviger aan elkaar zitten.
Zoals je kunt zien heb ik rechts bovenin een rillijn gemaakt zodat je het hoekje makkelijker kunt vouwen.


Voor de randjes heb ik een make-up sponsje gebruikt. En rara.....waar heb ik die vandaan? Werk het? JA....ik heb er gelijk nog een paar gehaald.


Uit de papierblok heb ik 3x een kompas uit gestanst met een pons van doorsnee 2 inch. Ooit nog gekocht van Stampin-Up. 
Aan de voorkant heb ik met een pons een wolk uit gestanst en opgeplakt met een stukje foam tape.
De ballon heb ik gestempeld met de zelfde kleur inkt die ik gebruikt heb voor de randjes, uitgeknipt en opgeplakt.
En zoals jullie zien heb ik 4 gaatjes in de flappen gedaan en er een touwtje door heen gehaald. Weer eens wat anders dan mijn DT collega's met een rietje.

Hebben jullie ook wel eens een doosje gemaakt? Leuk he!

Bedankt voor jullie bezoek en tot snel weer!!

Liefs Danielle




===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper * 
Craft Sensation -  Papierblok Vintage

* Stempels/ Stamps *
Yvonne Creations - Van Harte Ballon YCCS10011

 * Inkt / Ink* 
Ranger Distress Oxide - Walnut Stain

*Overig/Rest*
Action -Make-up sponsje
Touw

1 opmerking:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===