woensdag 3 april 2019

Met overgebleven spulletjes toch een vrolijke verjaardag!!

Mijn hobbykamer was helemaal schoon en opgeruimd de vogeltjes waren aan het fluiten buiten wat wil een mens nog meer. Ik bedacht mij dat het wel leuk zou zijn om een kaart te maken met spulletjes die ik al had.



Wederom was het erg leuk om jullie berichtjes te lezen op mijn vorige blogpost!! dankjewel.
Ik kreeg een setje van deze kaarten, tja en wat ga je er dan mee doen. Om ze zo te versturend dat vond ik wat saai.
Wellicht hebben jullie ook een doos staan waar de overtollige stansjes in gaan. Hoera voor deze doos. 😂 Je zult versteld staan wat voor leuke kaarten je zelf kunt maken in een handomdraai!!


Zoals je kunt zien was de kaart al voorbedrukt, ik heb enkele van de figuurtjes ingekleurd.

Een voorbedrukte kaart

Tip!!
maak zulke kaartjes met de kinderen b.v. 
als uitnodiging voor hun kinderfeestje.

De fietsjes stans had ik nog over van een ander project, het fietsje is wel nog  voorzien van kleurige ballonnen en bloemenmandje.


Zo zie je dat je een leuk kaartje kunt maken van spulletjes die je al in je bezit zijn. Aangezien de kaart een drukke print heeft heb ik er niet teveel meer aan toe gevoegd.

Wie maakt er van jullie kaartjes van zijn overgebleven spulletjes.


Of vind je het juist moeilijk om je overgebleven stansjes te gebruiken.


Tot morgen dan ben ik er weer!!


 
===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Kant en klaar kaart - DSP
Hobbykarton - Geel- Groen -Rose - DSP

* Snijmallen/ Dies*
Aliexspress  - Fiets

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils * 
Evora - Kleurpotloden

*Overig/Rest*
Dubbelzijdige tape

8 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig en vrolijk kaartje Anita!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma, leuk dat je komt kijken op het blog, dank je, jij ook een fijne dag gewenst

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dat jij gebruikt overgebleven spullen... en daarom is het zo moeilijk om papier te weg gooien! Heel mooi kaart Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Emma heb jij daar ook zo`n moeite mee met iets weg doen.
    Ik ben nu bezig om toch veel uitgestanste stansjes en overgebleven papier te verwerken. In ieder geval 1 kaar moet daarvan gemaakt zijn per week. Zo hoop ik alles op te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, ja, dat is precies wat ik bedoel! Ik heb inderdaad moeite mee met iets weg doen. Ik wil alle papieren bewaren... maar af en toe moet ik wel weg goeien, anders ben ik een echte hoarder. Dat is een heel goed idee dat jij maakt ten minsten 1 kaart per week met de restjes. :)

      Verwijderen
  5. Hoi hoi Anita,
    Ik bewaar rest dp altijd in een plastic hoesje bij het passende dp, komt altijd van pas!
    Teveel stansjes gaan in een speciaal doosje waar ik veel gebruik van maak, weggooien is geen optie!
    Jouw kaartje vind ik superleuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Martha, dankjewel en heerlijk toch ben ik niet de enigste hihi.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super kaart, ik vind die gedeeltelijk ingekleurde prenten ook altijd leuk.
    Zoals Emma al zei een goed idee om minimaal 1 keer per week iets met restjes te maken. Ik gooi ze namelijk ook nooit weg en heb hier dus intussen ook een hele berg liggen. 😇

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===