woensdag 24 april 2019

Pop up pagina

Hallo lieve lezers!!!! Hoe was jullie paas weekend? Wat een heerlijk weer hebben we toch allemaal gehad he. Wij hebben in ieder geval genoten van de BBQ en van terrasjes.

Close-up van mijn pagina

Ik dacht het helemaal te hebben gemaakt hahaha...alleen wat in mijn hoofd zat kwam er toch niet helemaal uit jammer genoeg. Ben niet helemaal ontevreden er over hoor.
Jullie weten dat ik meer de kant op ben gegaan van Project Life en Scrappen he. Alleen soms is de opdracht moeilijk te verwerken in mijn categorie (zeg maar). Deze week denk ik dat het na een beetje speuren op internet redelijk gelukt is.
De pop up opdracht heb ik verwerkt op een pagina. In totaal ben ik zo ruim 2 uur er mee bezig geweest en dit is zeker voor iedereen te doen.

Ik ben begonnen met een Waterart Scrapvel van 12 x 12 inch ( 30,5 cm x 30,5 cm ). Uit mijn maandelijkse scrapkit (ben ik op geabonneerd) heb ik 2 strookjes DSP gescheurd, een stuk cardstock gesneden van 15 x 20 cm, een stuk cardstock (DSP) van 14,5 x 19 cm en een strook van 4 x 19 cm (DSP) gesneden.

Het enige wat ik als eerste heb vast geplakt is de cardstock (2 stuks) en het strookje (zie foto) nadat ik het strookje eerst in 4-en heb gevouwen.

Binnenkant van de pop up kaart (de basis)

Daarna ben ik begonnen mijn papier te gaan bewerken met wat spetters van inkt, een aantal stempels en de Nuvo Embellishment. Dit laatste is zulk leuke pasta. Wanneer je deze verwarmd met de heattool gaat het opbollen en ontstaat er een leuk laagje.

Met een stencil gemaakt en warm gemaakt

Hier zie je de ophoging

Incl de stempel en de inktspetters

De gescheurde stroken heb ik op de zijkant vast geplakt zodat ik er nog wat die-cuts kan tussen plakken. Ik bedoel hier mee aan de rechterkant, niet aan de gescheurde kant. Zo kan je er altijd wat leuks tussen schuiven.

Ondergrond zo goed als klaar

Na dat ik de achtergrond had bewerkt heb ik de pop up kaart in het midden geplakt en ben ik er om heen gaan pimpen.

Aan het op pimpen

Hier vouw ik hem uit

Aaaii....ik zie nog een leeg stukje onderin. Na alles te hebben bekeken heb ik bedacht om er een journaling kaartje onder te plakken. (een journaling kaartje is een kaartje met ruimte om er wat op te schrijven)

Zie hier het journaling kaartje (Nov 2018)

Eigenlijk moet ik bekennen dat ik deze gisteren snel moest gaan maken. I.V.M. de paasdagen had ik er geen erg in dat mijn opdracht nog niet klaar stond hihi....en ja het werkt niet echt helemaal zo op het laatste nippertje maar het is wel gelukt.

Wie van jullie heeft wel eens een pop up kaartje gemaakt?

Of scrappen jullie ook?

Veel liefs van mij en tot de volgende week weer.

Onze nieuwe blog logo. Hij is leuk he!!!!

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper * 
Scrapwinkel - alle papier dat ik gebruik heb (uit mijn abo-kit)

* Stempels/ Stamps * 
Scrapwinkel - achtergrond stempel (uit mijn abo-kit)
Craft Sensations - Rand stempels

* Stencils/ Masks* 
Studio Light - Stencil MASKMB03

* Inkt / Ink* 
Archival - Watering Can
Ranger Oxide inkt - Black Soot - Victorian Velvet - Worn Lipstick

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daniëlle
    Wat een leuke pagina heb je gemaakt in pop upstijl!
    Wij hebben herrlijk genoten van ons vrije paasweekend , gefietst en lekkerbuit eten bij mijn dochter en genoten van het zonnetje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha en ook jij hebt heerlijk genoten merk ik.
      Liefs danielle

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi geworden Danielle, ik moet ook nog altijd een keer aan zoiets beginnen.
    Ik had er wel toen zo'n boek voor gehaald, maar toen kwam er even iets tussen. ;)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Danielle, Leuk dat je de pop-up techniek gemaakt heb met PL pagina. Mensen denken vaak dat thema's niet op een mixed media manier gebruikt kan worden. hihihi ;)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===