donderdag 6 juni 2019

Cats and watercolor so much fun

For English, please use the translate function in the sidebar

Hoi hoi ik heb heerlijk gekliederd met waterverf uit een flesje deze keer, en vershoudfolie, we gebruiken vanalles in onze hobby te gek!! Afgelopen week ben ik ook met mijn eigen blog online gegaan 

Anita`s handgemaakte kaartjes en meer!! kom gerust eens een kijkje nemen.


Zelf denk ik dat iedereen dit kan maken, gewoon heerlijk met de verf bezig zijn. Ik heb hier een uurtje aan gewerkt met voorbereidingen.

Een craft kaart is de basis, daarbij heb ik een WaterArt papier gebruikt en een wit onder opleg vel.
Wat heb ik gedaan, eerst een stuk folie op mijn werktafel gelegd deze met verschillende kleuren vloeibare waterverf bewerkt uit onderstaand setje.

Materialen die ik gebruikt heb

Hierna heb ik het vel WaterArt papier erop gelegd en het kaartje met de plastic omgedraaid en hier en daar nog even bewerkt met mijn vingers, verwijderd de plastic en laat het drogen op je werktafel

Tip! gebruik geen heattool om te drogen daar is de inkt te vloeibaar voor en gaat het effect van je folie weg.

Met 3 verschillende vierkantjes heb ik uit de WaterArt papier gestanst, die heb ik bewaard en daar de poesen uit gestanst, met de zelfde vierkantjes heb ik 3 zwarte uit gestanst en daarop zijn de poesjes geplakt.

Close up

De zwarte vierkantjes zijn op foam tape gezet, de Happy Birthday is gestempeld en klaar is je kaart.


Gebruiken jullie ook waterverf op jullie kaarten

En wat vind jij het fijnste vloeibare waterverf of waar je zelf water met je verfborstel aan toevoegt.

Al vast een fijn weekend gewenst.


 

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
WaterArt - Wit hobby karton - Craft

* Stempels/ Stamps * 
Aliexpress - Happy Birthday

* Snijmallen/ Dies*
Nellie`s choice - MDF 056 vierkantjes
Aliexspress - Cats

* Inkt / Ink*
Service pack BV - Artis Aqua Liquid watercolor

*Overig/Rest*
Lijm - Foam tape

7 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer erg creatief Anita, jij werkt echt met alles haha en het lukt je nog goed ook,prachtig resultaat!
    Ik had net op je kaartje van vandaag gereageerd van je blogje maar met het plaatsen van mijn bericht kreeg ik foutmelding en was je geplaatste post weg...
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma dank je wel, ja hihi we proberen alles uit, Er was inderdaad even een storing op mijn eigen blog, hij is nu weer bereikbaar!!. Leuk dat je ook daar even kwam kijken.

    Fijne dag
    Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals gewoonlijk weer een leuke frisse kaart van jou.
    Vind de kleuren prachtig!

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is voor mijn doen erg kleurrijk Carina een keertje uit het gewonen patroon stappen is weer eens wat anders.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  4. Hoi hoi Anita
    nu even hier reageren, heel leuk dat je nu zelf ook een blog hebt, van harte!
    Ik ben gelijk je volger geworden, ziet er leuk uit je blog met mooie kaarten!
    Ook dit kaartje met leuke techniek vind ik weer prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Martha, dank je het werd eens tijd om ook een eigen blog te beginnen, :)

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig (leest maar kattig) hahahaha. Vind dit echt een leuke kaart. De vierkanten met de katten is weer een heel ander manier om de kaart te versieren.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===