donderdag 11 juli 2019

Give a rose! it will make you happy, enjoy your day

For English, please use the translate function in the sidebar

Het is zomervakantie voor de schoolgaande jeugd in Limburg de eerste week zit er bijna op!! Heerlijk dat de kinderen vrij zijn van school, wellicht hebben jullie als ouders ook al vakantie, geniet met volle teugen het is weer zo voorbij.
Bedankt voor je bezoek aan het blog en de leuke berichtjes, it make`s my day.


Met dit kaartje ben ik een klein uurtje mee bezig geweest, en kan door iedereen gemaakt worden. Ik leg van te voren alles klaar, en dan.... tja zo ben ik nu eenmaal dan vind ik dit of dat toch net leuker en zo ook met deze kaart, dit is dan toch het uiteindelijke resultaat!!


Het leuke patroon van deze kaart heeft DT collega Willie gemaakt


De layout daar heb ik een klein beetje mee geschoven vanwege het mooie pioenrozen patroon.


Aangezien het designpapier al druk is van zich zelf wilde ik de rest rustig houden.De kaart is 15 x 15 cm het oplegvel is rondom 0,2 mm kleiner gesneden, de rest van de maten kun je naar eigen inzicht aanpassen. Voor de 2 smaller oplegvellen heb ik de rand embossing folder autumn van Sheena Douglass gebruikt helaas heb ik hier geen nummer van, ik heb hem namelijk eens in een demo pakket gekregen.

Tip! van Willie gekregen, zoals je kunt zien op de kaart zijn de meeldraden
een klein beetje aangezet met de zelfde inkt die ik gebruikt heb om te stempelen.

De meeldraden 

Het leuke van een sketch is je mag hem aankleden zoals je zelf wilt als het ontwerp maar goed te zien is.


Veel plezier met deze sketch als je deze ook wilt maken.

Ga je de sketch maken laat hem dan even zien op: Ha creatieve tips & trucs

Tot de volgende week, een heel fijn weekend gewenst!!



 

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper *
Hobby Beurs - Peach - Beige 
Dsp - is een los vel merk niet bekend

 * Stempels/ Stamps *
Marinanne Design - KJ 1701 Geniet

 * Snijmallen/ Dies*  
Aliexspress - Set vierkant 

 * Inkt / Ink* 
Versa Mark - GD 075 Pink Petunia

* Embossing *
Sheena Douglass  Autumn leaves nr. onbekend

*Overig/Rest*
Lint - Roosje - Meeldraadjes - Foam tape - Stukje van een ponsrandje wat ik gekregen had

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anita, je hebt de sketch mooi uitgewerkt!
    Mooie kleur inkt ook, pink petunia....ik heb al verschillende rose in huis maar ze vallen altijd rood uit dus nu denk ik dankzij jou een mooie rose te hebben!
    Fijne donderdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma, dank je het is inderdaad een mooie kleur die Pink petunia. bedankt dat je er weer was.

    Liefs en een fijne dag gewenst. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Wat een mooie creatie heb je gemaakt
    Prachtig designpapier heb je gebruikt
    Past allemaal mooi bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, dank je , ik heb nog 1 blaadje van die mooie papier, voor een speciale gebeurtenis.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd een pracht van een kaart. Zachte kleuren en valt rustig op de oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je Sandie, ik hou wel van zachte kleuren.


    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===