donderdag 18 juli 2019

You came into my life as a Butterfly

Bedankt voor de leuke berichtjes en likes op mijn vorig blogberichten, dat geeft mij de drive om iedere keer weer iets leuks te maken. Voor vandaag een vrije keuze kaart toen ik deze kaart ging maken wist ik al gelijk voor wie deze zou zijn.


Deze kaart  kan door iedereen gemaakt worden, met de voorbereidingen was de kaart klaar in 30 minuten.

Een witte basiskaart was mijn ondergrond, hierop heb ik een craft opleg vel gesneden van 14.4 x 10 cm, hierop is een dun wit aquarelpapier genomen  van 14 x 9.6 cm. Dit opleg vel heb ik in de Cuttelbug script embossing folder gelegd die ik beïnkt had, daarna is de Happy Birthday van Joy Crafts geplaatst.

De kaart is klaar

Na het stempelen heb ik het opleg vel op het craft papier geplakt daarna op de kaart zelf. De vlinders zijn op het zelfde aquarelpapier gestempeld en in gekleurd met de Craft Sensations kleurpotloden bewerkt met reukloze terpentine de vlinders zijn iets opgebold voor ik ze op de kaart heb vastgezet.


Vinden jullie vlinders ook zo sierlijk, ik kan er uren naar kijken in mijn tuin, dit jaar heb ik voor het eerst een kolibrie vlinder gezien, hij of zij deed zich tegoed aan de nectar van mijn paarse vlinderstruik.

Vlinder close-up

Wie van jullie gebruikt wel eens zijn embossing folder als stempel. Laat het zien op onze Facebook site Ha creatieve hobby tips en truks wat jij er mee gemaakt hebt!!

Ik wens je alvast een fijn weekend toe.



  

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Hobby karton - Craft - Witte basis kaart - Wit aquarelpapier 

* Stempels/ Stamps * 
Joy Crafts - Banner set  stempel happy b-day 6410/0338
Craft Sensations - Stempel en snijmal Vlinder  
Craft Sensations - Stempel en snijmal Vlinder 

* Snijmallen/ Dies* 
Craft Sensations - Stempel en snijmal Vlinder  

* Inkt / Ink* 
Versa mark  - GD 72 Sahara sand 
* Embossing * 
Cuttelbug - Script sku 37-1152 niet meer leverbaar

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils * 
Craft Sensations - Artist quality kleurdoos no 1

*Overig/Rest*
Lijm 

8 opmerkingen:

  1. Vlinders doen het altijd goed op je kaartje Anita, zeker op dit sierlijke kaartje, mooi gemaakt! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma, vlinders zijn zo mooi van klein naar groot. Bedankt voor je lieve berichtje, een fijne donderdag.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Ja vlinders ik vind ze ook prachtig, alhoewel ik het idee heb dat er minder zijn geworden in de loop van de jaren, wij hebben een vlinderstruik in de achtertuin daar strijken er velen op neer
    Jevkaartje vind ik mooi en leuk dat subtiele achtergrondje gemaakt met de embosfolder!
    Liefs en fijne dag!
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, het was minder met de vlinders maar ze zijn weer in aantal toegenomen dat merk ik in de tuin, ik plant ook tussen de bloemen kruiden, bijen en vlinders vinden dit heerlijk. Stempelen met een embossing folder vind ik steeds leuker om te doen :). Bedankt voor je bezoekje en je lieve berichtje.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik neig de laatste tijd ook meer naar vlinders en bloemen. Ze geven toch altijd net dat beetje extra aan een kaart.

    Die van jou is weer prachtig, Anita!

    Stempelen zonder te embossen moet ik nog altijd een keer proberen, dat bied weer tig nieuwe stempel mogelijkheden. :)
    Heb wel al vaker de embossing folders be-inkt om ze dan door de machine te draaien, geeft ook altijd wee een mooi effect.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is ook heel gaaf om te doen Carina, zelf neig ik dan toch iedere keer naar beïnkten en gewoon dicht maken zonder ze door de machine te halen. Vreemd ik zie de mooiste afrukken voorbij komen.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten Anita! Ik vind de kleur combinatie heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===