maandag 19 augustus 2019

Een klein wonder!


Voor deze week staat er op mijn agenda een vrije keus, en heb gekozen voor een babykaartje in het rose,echt een meisjes kaart.
Graag wil ik jullie weer bedanken voor de leuke reactie's van de afgelopen week,word er altijd blij van😍.



Deze kaart is voor elke kaartenmaakster te maken, want het is alleen een kwestie van langs een mal tekenen en verder de kaart naar eigen inzicht "oppimpen", en ook gaat er niet veel tijd inzitten, met een klein half uurtje was het klusje geklaard en er een "klein wonder"ontstaan.
Voor deze kaart ben ik begonnen met het overtrekken van de flessenmal van dutch dobadoo op donker rose karton, dit is tevens de basis. Vervolgens heb ik op designpapier de tweede laag overgetrokken en voor de speenrand heb ik golfkarton gebruikt, zo lijkt het net een echte "schroefdop"😃 . Dit heb ik vastgeplakt op de basiskaart en vervolgens een leuk rose lintje bevestigd, het plaatje gemat met een donker rose karton en opgeplakt en voorzien van een paar parels. Het leuke jasje in ook een hele toepasselijk kleur bevestigd beetje boven aan de hoek voor een speels effect.

 Onder aan de kaart de mooie en Oh zo ware tekst van de stempel van Mariétte Verhees  gestempeld met rose brillance inkt. En nog de kleine "teentjes"uitgestanst uit een leuk designpapiertje. Tenslotte op het ribbelkarton nog een paar parels gemaakt. 
Mijn voorraad babykaartjes was op en vind het toch wel erg handig om er wat op voorraad te hebben liggen.

 close-up van de prachtige tekst.

Maken jullie veel kaarten op voorraad? Of gewoon als je ze nodig hebt?
Vind het zelf erg prettig dat ik van de meest standaard kaarten een kleine voorraad heb.

Wens jullie een hele fijne week, geniet van al het moois om je heen😍



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper * 
Karton -donker rose - ribbel karton
Marianne design - design papier

* Stempels/ Stamps * 
Mariette Verhees - een nieuw leven

* Stencils/ Masks*
Dutch dobaadoo - babyfles - 470.713.582

 * Inkt / Ink*
Brillance -  rose

 *Overig/Rest*
Plaatje - Eline's baby 
 vestje rose- kantje
Nuvo -Crystal Drops - autumn red

5 opmerkingen:

  1. Ook alweer zo'n super zoet kaartje, ook deze is weer enig Willie.

    Ik heb hier een groot aantal kaarten op voorraad liggen, maar ik maak er ook vaak speciaal met een bepaald persoon in gedachten. Maar over het algemeen grijp ik iets uit mijn voorraad als ik een kaartje nodig heb.


    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carina voor je berichtje. vind het zelf wel prettig als ik wat voorraad heb.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  2. Schattig kaartje met veel leuke details Willie, ik zelf heb ook kaarten op voorraad liggen maar ik maak ze net als Carina en kaartjes de persoon zelf. Voor mensen die even aan komen voor een kaartje te kopen en op bestelling dat zal ieder van ons wel hebben.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Willie
    Wat eenblief schattig babykaartje, dat minijasje vind ik zo leuk!
    Ik maak soms wat voorraad, maar meestal persoonlijke kaarten, dat vind ik fijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kleurtje heb je voor de basis gebruikt Willie en dan gecombineerd met het mooie babyrose...super. Ik sluit me aan bij de rest, heb van alles wel wat in voorraad maar het meeste maak ik voor de persoon zelf. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===