woensdag 25 september 2019

Happy anniversary darling

Een stoer maar lief kaartje voor een huwelijks jubileum om aan haar man te geven met het verzoek er een blauwe kleur in te verwerken. Voor vrouwen vind ik het toch op een of andere manier een stuk makkelijker om daar een kaart voor te maken, voor een man wilde ik de kaart niet te zoet maken.



Voor iedere kaartmaakster is dit kaartje goed te maken het kaartje nam een half uurtje in beslag.  Bedankt voor alle leuke berichtjes op mijn vorige blogpost.

De basis vormde een witte parelmoerkaart rond om heb ik score lijntjes gezet met daarop een oplegvel van Decotime. Twee hartjes van verschillende maten, en het touw dat hun beide  harten verbind.



Veel hoef ik hier niet meer aan toe te voegen, soms is eenvoud meer. Wat vinden jullie het leukste om te maken, kaarten voor dames of voor heren. Laat gerust een berichtje op het blogbericht achter.
Morgen ben ik er weer op mijn eigen blog met een kerstkaart.




    
===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Hobby Karton - Blauw- Wit parelmoer- DSP Decotime

 * Snijmallen/ Dies*
Craft Sensations - Hartjes

*Overig/Rest*
Touw - Knoopje - Lijm

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Wat een mooi rustig en toch stoer kaartje heb je gemaakt!
    Tja wasr ik het liefste eenbkaart voor maak, hangt gewoonweg van de persoon af en hoe goed ik hem of haar ken, dus of voor een man of voor een vrouw maakt me niet zoveel uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, gelukkig ik vind een vrouw toch net iets makkelijker. Dank dat je er was. Fijne dag nog.

    Liefs Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie rustige kaart is dit geworden.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===