woensdag 9 oktober 2019

There is something fishy about this!! 😀

Bedankt dat jullie er waren, voor de likes en lieve berichtjes op mijn vorige blogpost " Christmas box funfold kaart".
De opdracht visgraat was bedacht door Natasja, ik kon natuurlijk een visgraat papier nemen enz. Maar daar heb ik niet voor gekozen. Blijf je verder lezen de mini verrassing komt er aan.



Een kleine 30 min ben ik met deze kaart bezig geweest. Hij valt onder de makkelijke kaarten om te maken. Vinden jullie craft papier ook zo moeilijk om te fotograferen, in het echt zie je de afbeelding veel beter.


Voor deze opdracht heb ik een witte basis kaart genomen, daarop is een oplegvel gesneden van 14.4 x 10 cm , deze is gemat met craft papier, hier heb ik de snijmal van Decotime gebruikt wat ik overhield heb ik voor het binnenste label gebruikt. gelijk zijn de restjes dan ook weg 😄


Aan de achterzijde van de voorzijde van de kaart heb ik de foam zo geplakt dat het label niet naar beneden en zijwaarts kan schuiven in een U vorm zeg maar.


I hope you!  had a great day.


Deel je creaties gerust op HA Creatieve  Tips & Trucs!! de link vind je onder mijn naam.

Een fijne woensdag gewenst en tot blogs!! of op mijn eigen blog, de link vind je onder mijn naam.



   
===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper *
Hobby karton - Craft papier -  Wit
Craft Sensations - Mix & Match blok 2 

 * Stempels/ Stamps *
Craft Sensations - Vis stempel

 * Snijmallen/ Dies*
Decotime Disa bv  - snijmal
Joy Crafts - label hanger ik heb geen nr meer

 * Inkt / Ink*
Versa Magic - Jumbo lava GD 52

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Merkloze gel pen Wit

*Overig/Rest*
Foam - Lijm 

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    ha verrassend dat visgraatje
    mooi model kaart!
    Ja kraft pakt met foto maken een beetje anders...
    maar als je op de afbeelding klikt zie je het prima!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, gelukkig heb je het gezien.
    Bedankt voor het langskomen en je berichtje.

    Groetjes, anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker van dichtbij heel goed te zien, een mooierd Anita.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, dankjewel vond het zo jammer van de foto.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===