woensdag 20 november 2019

Have your self a starry Christmas!!

Ik jullie bedanken voor alle reacties op mijn vorige kaart!! Zoekt en ge zult vinden. Hebben jullie alle woordjes gevonden kerst en niet kerstwoordjes. Gezellig dat jullie elke keer een kijkje komen nemen.

Voor deze kaart ben ik gaan kijken in mijn lades wat er zoal nog aan papier lag. Ik geef namelijk workshops en dan heb je wel eens spulletjes over. Deze gaan in een lade en af en toe moet je daar toch eens in gaan neuzen  wat er nog voor leuks ligt en het ruimt zo lekker op, doen jullie dat ook!!


Met alle voorbereidingen ben ik met de deze kaart zeker een half uurtje bezig geweest.

Ik lees op andere site`s vragen van  dames en heren die pas beginnen met kaarten maken vaak niet weten hoe ze moeten starten met een kaart opbouw.
Jullie kunnen natuurlijk hier heerlijk rond neuzen in het archief  van Hobby Alternatief , mijn collega`s en ik hebben allemaal schitterende kaarten/ projecten gemaakt ðŸ˜„ Maar ook op Pinterest vind je veel schitterende creaties.

In een van mijn lades lag nog een witte basis kaart, blauw spiegel karton, groen hobbykarton en een kant en klare kerstboom had ik even mazzel dat alles qua kleur goed bij elkaar paste.

Vervolgens in mijn inkt doos gaan kijken en vond bijpassende kleurtjes blauw Versa Magic Night sky GD 56 en groen Memento Pistachio 706 voor de sterren achtergrond. En Joy Crafts 6002/2006 Embroidery rond voor de strik in blauw spiegelkarton.


De basiskaart heb ik bestempeld met een sterren stempel in het groen het label heb ik met de zelfdde stempel gestempeld maar dan in het blauw de kerstboom is op foam geplakt.

Op het label zelf heb ik van Joy Crafts 6002/2006 Embroidery rond het strikje gestanst. Als laatste heb ik de kerstwens op een banner gestempeld en vastgezet op de kaart.

En zo is deze kerstkaart ontstaan graag zie ik jullie mooie creaties op HA Creative Tips & Trucs 
Graag zie ik jullie de volgende week woensdag weer met een nieuwe kaart "vol verwachting klopt ons hart" 😉
Een fijne dag gewenst!!




===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Hobby karton - Wit- Groen- Blauw spiegelkarton

 * Stempels/ Stamps *
ijs sterren stempel

 * Snijmallen/ Dies*
Joy Crafts - 6002/2006 Embroidery rond

* Inkt / Ink*
Memento - Pistachio 706  
Versa Magic - Night sky GD 56

 *Overig/Rest*
Lijm - Foam

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Mooi kerstkaartje gemaakt van de overblijvertjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Martha en zo ruimt het ook nog eens fijn op.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita, ik heb verschillende dozen waar al mijn restjes papier inzitten en kijk daar ook regelmatig tussen.
    Jou kaartje is prachtig geworden, de perfecte manier om alle restjes weg te werken.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 🥰 Ook een heel fijn systeem Carina, ik wil in januari de gedeelde hobbykamer toch helemaal een ruimte maken voor mij zelf
    🥰 dan begint het uit sorteren enz. Ik ben nu al veel restjes aan het opmaken.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals ik al eerder zei Anita; jij bent een echte recycler kampioene, wat een leuk resultaat! Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, dankjewel Wilma dat maakt het ook zo leuk.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===