vrijdag 15 november 2019

Kerst cadeautjes

Voor deze week mocht ik de schets maken, welke jullie denk ik al een paar keer voorbij hebben zien komen. Om in de kerstsfeer te blijven heb ik voor de achtergrond Kerst cadeautjes papier in zwart en wit gekozen.

Kerst cadeautjes - vmcdesigns.nl

Deze kaart is door iedereen te maken en neemt niet meer dan een half uurtje in beslag.
In ieder geval nog bedankt voor jullie voorgaande reacties.

Als basis voor deze keert heb ik een kaart genomen van 13 bij 13 cm waarop ik een mat heb gelegd die ik verdeeld had in 2 delen. De witte helft is 9,5 bij 12,5 cm, en de zwarte helft 3 bij 12,5 cm is
op de naad van de 2 delen heb ik een strip van rood metallic karton van 1 cm breed geplakt die ik weer gemat heb met craft papier.

Kerst cadeautjes - vmcdesigns.nl
close-up

De kleine ruit vormen zijn 4,5 bij 4,5 cm met daar bovenop weer een ruit van 3,5 bij 3,5 cm.
De randen van alle delen heb ik aangezet met rode inkt. De ruit waar de tekst op staat heb ik voorzien van  embossing poeder en de van andere 2 ruiten heb ik de kerstbal en de bel nog een keer extra uitgeknipt, nog even bol gemaakt en met een stukje foam tape in het midden en toen op elkaar geplakt. Op de rechter hoeken van de kaart heb ik rode nail art glitter steentjes geplakt.

Kerst cadeautjes - vmcdesigns.nl
binnenkant van de kaart.

De binnenkant van de kaart heb ik nog een kerstgroet gestempeld met Versamark en daarna voorzien van goud embossing poeder.

Alle materialen die ik gebruikt heb zijn te vinden aan de onderkant van dit bericht.

Op mijn eigen blog komt een beknopte versie van deze post maar dan in het engels geschreven.

Neem gerust een kijkje, ook naar mijn andere werk in 1 van mijn galerijen en mochten jullie nog vragen hebben, ik hoor het graag.
In mijn galerij voor de kaarten komen in map 4 nog meer foto's van deze 1 kaart te staan.

En mochten jullie meer willen weten over deze kaart, vraag dan gerust, ik geef graag antwoord op jullie vragen.

Hebben jullie nu zelf ook zo'n kaart gemaakt zou ik het leuk vinden om deze te kunnen bewonderen. 😊 Jullie kunnen ze laten zien op onze facebook groep HA Creative Tips & Trucs.
Hier kunnen jullie ook lid van worden voor nog meer tips, leuke creaties en gezelligheid. Jullie zijn van harte welkom.

Ik wens jullie een heel fijn weekend.


            Carina Veling

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier / Paper *
Via Chasse -
Craft basis kaart
Decotime - Patroon papier blok

Craft Sensations - Patroon papier blok
Wibra - Metalic hobby karton

* Stempels / Stamps *
Merkloos -
Wintergroetjes

* Inkt / Ink *
Stampin' Up! - real red
Tsukineko - Versamark

* Embossing *
Wow -
goud super fine
Papermania - Clear

Crafts&Co - Rood glitter

* Overig / Rest *
Born Pretty - Nail art steentjes
Merkloos - vinger daubers

8 opmerkingen:

  1. Wat is hij leuk geworden Carina, echt gaaf dat papier voor je kerstbal en klok.

    Fijn weekend
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita,
      dat papier is inderdaad heel mooi, was een cadeautje van Craft Sensations laatst, van toen ze die fouten in die stempel en snijmal sets hadden.

      Jij ook een fijn weekend
      Liefs Carina

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Carina
    Mooie kerstkaart met die leuke ruitvormpjes erop!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha.
      Ik ben er iedere keer weer verbaasd over dat de sketches er iedere keer weer anders uitzien. Zo leuk om te zien.

      Een fijn weekend
      Liefs Carina

      Verwijderen
  3. Mooie stijlvolle kerstkaart. Bedankt voor de uitleg erbij, heb hem opgeslagen, misschien lukt het me nog eens om ook zoiets te maken. ( als ik nog tijd heb )

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Grietje, excuses voor mijn late reactie.
      Dank je wel ook dat je mijn crea mooi vind.
      Ik ben heel nieuwsgierig hoe die van jou er uit zou komen te zien, mocht het je lukken om te maken.

      Als je wilt kan je hem dan delen op onze facebook groep.
      *HA Creative Tips & Trucs.*

      Liefs Carina

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===