woensdag 11 december 2019

De kleermaker!!

Maak iets met garen was de mooie opdracht van Willie, ik denk dat ik in de opdracht geslaagd ben, als is het garen aandeel wel klein geworden.🙈 maar ik was heel enthousiast om deze kaart te maken. Ga je even met mij mee door het blog bericht dan leg ik je uit hoe ik de kaart gemaakt heb en wat je er voor nodig hebt om ze te maken. 
Bedankt voor je bezoek aan mijn vorige blogbericht!! En jullie lieve reacties.


Vandaag een triple easel kaart, met als thema gebruik garen in je kaart, tja daar zat ik even te kijken borduren gaat niet meer zo goed met mijn vingers, dat was het eerste wat mij te binnenschoot, even een kopje thee gemaakt en dan komen de ideetjes vanzelf.

Zo nu even verder met de kaart de basis maat is 15 x 30 en gerild op 1-7-7-4.5-4.5-3-3 cm.  Ik vond deze op Pinterest  van Skillofking.com, een heel leuk model.


Nadat alles gerild en gevouwen was ben ik begonnen met oplegvellen te snijden. deze zijn iedere keer 0.5 mm rondom kleiner gesneden in de effen kleur.

Het DSP papier is ook 0.5 rondom kleiner gesneden. Zoals je kunt zien heb ik gedeeltes uitgestanst en bestempeld met verschillende stempels uit het set van Marianne Design. Van hier uit kun je de kaart gaan opbouwen ik heb hem zo ingedeeld zoals op de foto, maar hoe jij het wilt doen is natuurlijk je eigen keuze alles kan en mag.


Ik hoop dat je hebt genoten van mijn kaart, ik zie graag jouw kaarten tegemoet op onze Facebook site de link vind je onder mijn naam.

Tot binnenkort dan ben ik er weer met een nieuw blogbericht.



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Hobby Karton - DSP Kruitvat - Craft - Bordeaux 

 * Stempels/ Stamps *
  Marianne Design - CS0864

 * Snijmallen/ Dies*
 Precious Marike  - PM 10046 Nesting frames - Joy Craft  -Folding flowers 6002/ 01431
Enkele merkloze snijmallen

 * Inkt / Ink*
Memento - Sweet Plum 506
Brilliance - Starlitte Black BG-90

*Overig/Rest*
Kant- Lijm- Foam - 2 kopspelden

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Wat een mooie vouwkaart is dit, prachtig aangekleeed ook, heel mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, dankjewel leuk dat jij weer kwam kijken.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita, ik heb er geen woorden voor, ik vind deze zo leuk geworden. :)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, dankjewel Carina opdracht geslaagd.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===