maandag 6 januari 2020

Do what you love....

Allereerst wil ik jullie een heel gelukkig en vooral een gezond Nieuwjaar toewensen.
Ook dit jaar hoop ik  weer elke maandagmorgen nog  langs te komen tot 1 maart met een leuk thema,
want zoals jullie al wel hebben gelezen ga ik dan stoppen als DT lid, het word me allemaal te veel en moet helaas keuze's maken


De kaart die vandaag op mijn agenda staat is een vrije keus en heb me weer eens uitgeleefd met inkt en stempels maar wel heel eenvoudig en zeker voor de beginnende kaartenmaakster goed te doen.
Wel gaat er een uurtje werk inzitten al zie je dat er niet aan af.

Deze keer heb ik gekozen voor een langwerpige zwarte kaart van 21 x 21 cm en deze op de helft gevouwen,en gemat met roestbruin karton. Voor de bovenkant heb ik gekozen voor craftkarton en  met een script stempel en honinggraadstempel afdrukjes gezet met mosgroene inkt en deze bewerkt met clear embossing poeder, zodat het er boven op komt te "liggen"en de afdrukje goed zichtbaar zijn. Vervolgens met 2 kleuren groene distressinkt het geheel geblend, maar ook wat open plekjes zichtbaar gelaten van het craftpapier. Op de randje van de honinggraad aan beide kanten een lintje geplakt en in het midden een mooie bloementoef,


stukje parelsnoer en waxkoord. Vervolgens een toepasselijke tekst toegevoegd en deze een beetje geaccentueerd met een witte gelpen. Het geheel op de kaart geplakt en ben heel tevreden met het resultaat.
Wat vinden jullie??
Wat is jullie favoriete maat voor een kaart?

Wens jullie een hele fijne week toe.



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper * 
Karton - Zwart - roestbruin - craft

* Stempels/ Stamps *
scripttekst (niet meer leverbaar)
honinggraad (niet meer leverbaar)
  
* Inkt / Ink*
Ranger -  distress oxide - bundeled sage - evergreen bough
Stampin-up - Always artichoke (mosgroen)
  
* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *
Hema - gelpen wit

 *Overig/Rest*
49 market - vintage bloemen- cerise-  bleu
Kantje, waxkoord, parelsnoer
Studio light - jenine mindful stickers
Wow -  embossingpoeder clear

4 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de beste wensen Willie. Keuzes maken is altijd goed,geeft weer ruimte voor andere dingen. Je kaartje is erg mooi daar zit inderdaad wel wat werk in. Fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Willie, vele leuke details, keuzes maken blijft moeilijk en je moet altijd dicht bij je zelf blijven.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer Willie, ik denk dat deze keuze niet een gemakkelijke is geweest en vind het heel jammer dat je ermee stopt, maar het scheelt ik kan je werk altijd nog via facebook volgen.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Willie
    Voor jou ook een heel goed gezond en creatief 2020, ik las het dwt je gaat stoppen op dit blog, jammer, maar jij weet het beste wat goed is voor je! Dus een goede keus!
    Blijf je wel actief in blogland?
    Mooie creatie heb je weer gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===