dinsdag 28 januari 2020

Op en top heer!! African style

Het werd weer tijd om mijn mannen kaarten voorraad weer aan te vullen, de kaart werd een vrolijk geheel voor deze januari maand.


Bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blog berichten!! Ik lees ze met plezier, deze kaart heeft veel kleur en daarom maar weinig stans werk. En als je pas begint is dit een goede start.

Mijn basiskaart is een craft cardstock van 10.4 x 14.8 cm die ik gemat hebt met een DSP papier uit een blokje van de Zeeman daarbij een een bijpassende effen oranjekleur en bruin bij gezocht.

Ik leg eerst alles klaar wat doen jullie!! Daar ben ik best wel benieuwd naar.

De hoed en schoenen uit bruin cardstock en de schoenen nog 1 x uit DSP papier uit gestanst iets naast elkaar geplakt en even met roestbruine inkt Potter`s clay MD 801 van Memento aangezet dan leeft het net iets meer op je kaart.

De stoere mannenhoed en de schoenen zijn op een foam blokje gezet en op de kaart vastgezet

Tip!! ik doe altijd wat lijm aan de achterkant van het foam blokje zo kan er nog een beetje mee geschoven worden op de kaart.

Als laatste Happy Birthday uit zwart cardstock gestanst, en soms wil ik ook gewoon een kaartje maken met veel kleur maar dan niet te veel erop.

Tot gauw weer, hier of op onze Facebook pagina HACT&T de link vind je onder mijn naam.



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Craft - Bruin hobby karton - DSP papier Zeeman

  * Snijmallen/ Dies* 
Hoed en schoenen - Merkloos

 * Inkt / Ink*  
Memento - MD 801

*Overig/Rest*
Lijm - Foam blokjes

6 opmerkingen:

  1. Mooi kleurig mannenkaartje heb je gemaakt Anita.
    Ik leg altijd een paar dingen klaar maar in de praktijk moet ik steeds weer iets anders pakken met totale chaos op het laatst hihi.
    Fijne (ik vrees) regenachtige dinsdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi,ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben.
    Het heeft hier al flink geregend, zal ook niet de laatste bui zijn voor vandaag. Even goed nog een fijne dag.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita
    Prachhtig herenkaartje, mooie kleuren heb je gebruikt!
    Ja ik begin meestal met het dp daar zoek het kaartkarton voor de basis bij en naderhand zoek ik de versiersels erbij en soms wijzigt tussendoor mijn plan en dan ga ik het weer bijstellen tijdens het kaart maken is om mij heen wel wat rommelig maar als de kaart af is ruim ik alles weer op voor een nieuw project
    Ik doe ook altijd wat lijm op mijn tape want recht krijg ik het meestal niet in 1 keer.....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, heerlijk om te lezen Martha. Ik heb ook moeite met in een keer erop te plakken en dan is een beetje lijm wel een uitkomst.
      Liefs xx

      Verwijderen
  4. Leuk kaartje geworden Anita,
    Ik werk eigenlijk zo'n beetje als Wilma (Freubelmina) maar ook zoals die van Martha (Creaties van Daatje) want meestal heb ik een idee wat ik wil maken maar stal dat later bij waardoor ik dan weer op zoek kan naar wat ik er wel bij wil hebben. Soms voeg ik achteraf nog wat dingetjes toe zoals een bloemetje, een vlindertje of een paar Nuvo drops. :)

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen Carina, ik den dat we niet veel vanelkaar verschillen hobby land.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===